Selasa, 8 Februari 2011

Baru Aku Pasan

aku kt umah nie.. bukan ponteng tp mmg aku cuti..

kebetulan, aku demam plk.. dari sblm gie taman negara hari tue smp hari nie tk katam katam lagik demam..

makin teruk adalah.. hidung pun dh tersumbat tahap gaban.. siannnnnn aku tdo mulut nganga asik kene gelak ajer dgn tarzan..

males nk gie klinik sbb same gak.. dia bg panadol, obat seseme ngan resit RM45 sila bayar di kaunter yer puan..

panadol?? activifast ader.. obat seseme?? panadol soluble ader.. obat batok?? ouh demam yg lepas doc bg obot batok, aku buat tangkal dlm peti ais.. tk berbukak lagik.. so, telan tue ajer..

tp kan, aku baru pasan..

sejak menjak aku menikoh nie, aku sgt senang kene demam, batuk, sesema semua.. last yer lagik la.. aku tk igt bulan brape, tk 2 kali aku demam dlm bulan tue.. 2 kali okeh..

pengsan mak..

pantang ader yg gie batuk or achum achum depan aku, confirm sok sok aku plk take over tpt dia dgn jaya nyer .. lagik bertuah, siap demam..

nie pn aku batuk seseme demam bgai nie sbb opismate aku batuk hr tue.. tp aku kan bertuah, aku siap dpt pakej..

heran aku.. padahal time anak dara dl, boleh kira dgn jari okeh brape kali aku demam.. kadang kadang dlm setahun tue, tk demam lgsg..

batuk seseme pn jarang naw la dpt.. lgik org tue batuk dpn aku, setedi aku tadah muke dpn dia.. ewah ewah belagak nampakkkkkk..

cer skang ko batuk dpn aku.. 100 meter aku pecut larik dari ko..

heh..

eh, korang mcm nie gak ke ha?? keeeeee aku ajer yg menjadi insan terpilih???

dh, nk gie hembus hingos kt jamban jap.. tk blh benapas dh nie.. kang mati plk aku..

chiow!


1 ulasan:

sHiReEn berkata...

beb.. sorry.. aku reply sms ko.. sekali dah tamat tempoh daaaa.... hehehhe