Selasa, 15 Februari 2011

Bedebah Kau Lipas

mlm smlm tgh aku korek2 periuk nk buat gulai, rilekkkkkk ajer lipas sekor catwalk atas periuk belanga aku..

teperanjat aku.. aku dgn benda kecik2 meerayap rayap nie seriau sket.. ngeri.. terasa rasa ajer merayap2 dkt kaki tangan aku segala..

erkkkkkkk..

laju laju aku capai ridsect, smbil sembur secara memkhinzir buta dgn harapan lipas tue kene.. senang cite satu kabinet tue la aku sembur hahahahah

sambil sembur sambil tepekik telolong panggil tarzan.. sian mamat tue aku rase dia mst tertekan asik kene pekik ajer ngan aku.. hahah nasib kau la..

aku suruh tarzan korek2 bawah periuk tgk lipas tue mati ke tak.. aku??? sori la.. kang tiba tiba dia kt tgn aku mcm mane??? mcm mane?? mcm maneeeeeeeeee????

tgh tarzan korek2, lipas tue keluar terhoyong hayang.. ahahha dh lalok nk mati la tue.. sket lagi telentang.. sket lagi tetiarap.. sket lg telentang balik.. time telentang tue, lagik la galak aku sembur ridsect btol2 dkt badan dia...

hahahhahaha mati kau di situ... mati kauuuu.. tk lame, beliau pn arwah dn selamat dicampak ke dlm tong sampah oleh tarzan..

pastu tk pasal2 jd satu keje plk nk menukar lapik, membasuh balik periuk belanga.. mane nk masak dinner mane nk membasuh mengemas bagai..

kuang ajar la lipas nehhhhhhhhhhhhh..



durjana kau lipas..

chiow!

Tiada ulasan: