Ahad, 13 Februari 2011

Oh Hujan Oh Angin

masa aku taip nie, tgh hujan dkt putrajaya..

yg best nyer, ujan dia, allllaaaaa seciput ajer.. rintik2.. kl ko redah pun, kire tk kuyup mane la..

tp yg blast nyer, adalah angin.. yerrrr angin dia menggila okeh...

kl ko jenis papan playwood tue, konfirm melayang2 ko dibuat nyer..

kesian kuali yg aku gantung dkt tingakp dapur tecampak masuk singki.. skang cakap, kuat tk kuat angin dia??

pastu bunyi berdesir2 mcm org bersiul tue.. langsir aku jgn cakap la.. berkibar kibar megah dkt tingkap tue..

aku tgk ajer dari jauh sbb kl gie dkt nie, konfirm aku kene libas.. so takyah.. teruskan berkibar kibar dkt situ..

ha ha ha.. tue tue.. bunyik berdesir desir tue.. seram aku!! aku nie dh la spesis berani sikit takot banyakkk..

dh, nk gie laung semboyan petaka petir buana dkt tarzan yg tgh tebongkang atas katil tk sedar diri dari pkl 4.30 ptg td..

BANGUN!!! BANGUN!!! MASAKKAN SAYA BURGER CEPATTTTT!!!

muwahahahaha chiow!

Tiada ulasan: