Jumaat, 11 Februari 2011

Saiko Palaotak Sendiri Tak Salah..

smlm org lain tertonggeng tonggeng kt opis buat keje, aku tertonggeng tonggeng atas tilam toto depan tivi membuta..

dh doctor bagi cuti, takkan aku nk keje kan??? kang kecikkkk plk hati doctor tue kl aku tk cuti..

ngeh ngeh ngeh..

sakit, sakit jgk.. tp tekak tetap tekak jin.. kadang2 tepikir gak aku nie ader hantu raye pe dlm badan?? hahah

niat di hati nk makan home made pizza.. ouh best nyer tebayang2 fills dia yg belambak2 ngan cheese yg ditarik2.. perghhhh..

tp bahan tk cukup.. pastu malas plk nk menguli doh.. aku kn sakit.. tenaga mane ade sgt..

lain la kl ade BREAD MAKER.. aku campak2 aje bahan dlm tue pepandai la mesin tue godak2 bagi jadi roti pizza..

gigih la saiko pala otak makan spegetti home made pn tk kurang best nyer.. isk isk isk..



bahan sume ade, jom masak..



siap!! jom mentekedarah!!

chiow!

p/s : tarzan balik main badminton pukul 12.30 malam blasah makan spegetti sorang sorang.. aku igt ape la yg kelentung kelentang kt meja makan.. nasib laki aku.. kl menda lain, aku rase harus aku MC lagik seminggu..

4 ulasan:

sHiReEn berkata...

aaikkk.. baru jer pas kurangkan lemak... blum sampai sejam dah tambah balik... hehehhee.. sama ler ngan si acit tu...

Razila berkata...

heheh wey, wish HAAPY B-DAY kt acit dari aku :)

cik gObu berkata...

sedapnyer kak...nyummm nyu,,,

ape2 pun get well soon k

Razila berkata...

time kasih aween :)