Jumaat, 25 Februari 2011

Semangat Membakar, Bangkitlah DIkauuuuu

fuhhh aku nie sebenar nyer penat dowh hari nie..

pg2 dh tonggang langgang idop.. bekejar ke anjung, then bekejar ke BPH plk, pastu smp2 opis terus kene masuk discussion.. ptg nie nk sambung discussion balik.. mencik mencik mencik.. cik.. cik..

pastu balik kang nk bekejar ke pasar plk.. nk top up setok ayam ikan semua.. pastu belari plk ke dobi precint 5.. fengsannnnnnnnnnnn.. malam kang, confirm tebongkang tk sedor diri..

okeh.. sila kembali ke landasan razila.. tajok utama:

SEMANGAT MEMBAKAR, BANGKITLAH DIKAU.. ntah ke mane ntah hilang nyer.. smp oven aku pn dh masuk dlm setor..

bole??? pang pang pang sekali!!!!

tp sabtu lepas gagah gigih kan jgk la diri membaking.. tue pn cepat2 ajak tarzan beli brg sblm semangat aku selow2 ghaib..

aku baked CHEESE OREO CUP CAKES.. resepi tkyah la eh.. ko gie google ajer..

tp, buruk nyer la cheese oreo aku.. hahahahahah.. time membancuh lagik aku mcm dh dpt aura kate cheese oreo aku tk menjadi..

sbb cheese aku tk hancur betol dia beketol ketol bila dihandmixer..

tp rase boleh tahan.. kang kate sedap kang ko kate aku meninggi diri..

tgk eh rupe dia.. jap jap jap..



nie gambar beramai ramai.. menggerutu atas dia.. supposed licin okeh.



nie gambor in person.. aku tepaksa *tepaksa okehhh* geget separuh bagi memberi gambaran dalaman cheese oreo aku yg tk brape nk jadik nie.. miwahahahaha

sepatut nyer, rupe beliau adalah seperti di bawah..


bagai langit dgn bumi okeh kl letak sebelah sebelah dgn cheese oreo aku.. **membenam muka di dinding**

gambar adalah dari belog jintanmanis.com.. nk resepi pn gie tgk kt sane eh.. under KEK..

chiow!

Tiada ulasan: