Isnin, 1 Februari 2010

Kong Meng Ngaaaaa...

saya adalah slah seorang dari kipas susah mati kek gula hangus.. selain dari cheese cake of cos..

hari tue makcik saya masak, amat sedap uolsss.... mmg aku sumbat sumbat dlm mulut even udah rase nk pengsan kenyang..

mcm mane pun, kl kenyang level 10 sbb mkan nasik lauk ikan bakar sekalipun, nampak kek gula hangus, it is a must!!! sepotong pn okeh dh..

gile buruk lantak kan???

okeh, masalah nyer, saya nk blaja buat sendiri..

tp tadak oven.. kek gula hangus blh kukus ke???

blh tak, kl sape sape tau buat yg kukus punyer, share resepi ngan saya?? tk kisah la kl u follower ke, silent reader kaaa... ai terima ajer..

kl malas nk taip ke, kl kamu kamu ader blog or tau mane mane ader blog yg ader resepi hok kukus punyer, bgtau jer..

nnt saya gie intai sendiri..

tulun eh geng..

tengkius..

chiow..

2 ulasan:

ita cutevirus berkata...

ku pikir ape la tadik...

mak aku terer buat kek gula hangus...

kang balik aku try korek ngan mak aku ek...

Razila berkata...

thanks kak ita..

nnt bgtau eh.. tp yg kukus punyer la.. kl bakar, tk dapek la dennn...