Selasa, 9 Februari 2010

Dulu Lain Sekarang Lain

awak, jom kite makan kt luar nk malam nie??

boleh.. bentang ajer tikar kt luar rumah.. dh makan kt luar..

alahhhhhh.. btol btol la!

ape pasal???

saya pening kepala la.. tengkuk sume sakit..

tue la awak.. tdo bantal tinggi sangat..

alah.. tk pe la.. kl awak taknak blanje saya william pn tk pe.. kite makan dkt warisan ajer tk pe..

tk, nk makan kt william tue mcm mane.. kite kan gie keje 2 kete..

alah.. kite balik dl pastu kite kuar la balik...

laaahhhh.. dh balik nk kuar balik malas nyer... awak tau tk william tue kt mane?? kite ddk kt mane??

alah! dl time bercinta boleh ajer.. dari ujung dunia nun ke ujung dunia sane elok ajer blh pegi..

dulu dulu time bercinta lain cerita eh...

wooooooohhhhhhhhhh

kahkahkahkahkah..

*****************************************

bedebah tk statement beliau?? wajar tk kl balik nie aku terus ajer CEKIK pakcik tue..

aku rase mcm tersangat lah wajar..

kadang kadang aku sakit ajer jiwa raga dgn herman nie..

kl time aku la yg mengajak, adeeee je alasan dia.. smp dh nak kene tarik muncung hempas hempas kuali baru nk layan..

agak nyer dia suke tgk aku bentak bentan meroyan gitu.. kang kl aku dh tarik muke patbelas kang, dia jgk yg serabut..

jgn sampai ai bakar kereta u yang.. nk merasa masuk KL kayuh beskal?? name kate aku nk ganti balik dgn kete, kim salam la yek! duit dlm bank cukup nk ganti ngan beskal ajer..

tue pn yang roda tiga ader gambar power rangers dkt seat dia.. ada berani??

huwarrggghhhhhhhh.. wakakakakkakaka

dh, aku nk gie buat nescafe pastu cecah biskot kering... lagi mantop!

chiow!



1 ulasan:

ita cutevirus berkata...

aduyai...

owwwh... sebab tu la kat fesbuk ko kate lelaki melayu tak romantik ek???

ade kes rupenyer..