Rabu, 24 Februari 2010

CNY

dh nk masok Cap Goh Mei (eh, mcm nie ke eja dia??) baru la nk hapdet aktiviti CNY..

ok, cut short.. aku gie PD join family day abah.. beliau kan kalo gie mane2 habis dihangkut anak menantu dia..

beliau so shewwweeettt.. tp, a few days sblm nk kene, beliau telah terkena tekanan darah rendah..

isk isk isk.. so, dia sudah dapat pakej percutian selama 3 hari di rumah tajaan tuan doktor.. tambah dgn cuti sabtu ahad plus cny punyer cuti, seminggu ko dia santak cuti..

kemain... ape ape aku doakan dia cepat cepat sehat sbb tekanan darah rendah dia sgt rendah..



aku stay dkt Golden Straits Villas Beach Resort.. apartment 3 bilik.. RM315 perday..

kali nie tadak tema baju mcm last time.. last time sume team konvoi kene pakai baju warna itam.. kali nie suke hati ko nk pakai baju aper..

gile nk masok PD pakai T-shirt itam??? menggelupor panas aku kt situ.. ouh, sila abaikan model bom bom itew.. aku tgh nk diet.. tue pasal aku makan spegetti meatball ajer pg nie.. eh!! eh!! :0




view dari apartment..



zon larangan angkat ketiak!








tgh rilek rilek aku ngan herman lepak tdo dlm bilik, tiba2 dgr bunyi gong gile kuat..

menggelupur aku terjun dari katil.. ape yg meletop??? tgk tgk ader tarian naga!! best best..

tp yg aku heran, herman blh selamba kodokkk ajer bantai tdo.. sikit pn tk terkuit dek bunyi gong.. siap mercun ko! woish! tebal gile taik tinge mamat tue..



ptg ada game.. letop letop name nyer.. nie org zaman dolu dolu punyer game nie.. ala ala paint ball jgk la.. nie custom made by abah.. mane ader jualll...


peluru dia is paper basah.. sekali ko project peluru tue keluar, bunyi dia berdesing tinge.. setakat senapang paintball tue, taruk tepi bungkus elok elok la dlm kain kuning.. :)



tgk semangat dorang nie main smp bertokak tokak! nasib tk der yg kene tembak kt dahi..

laki makkk jugak yg menten sibuk sumbat peluru..






tgk konsentrasi penuh dari herman.. bini dia kt tepi TARGET YANG TARGET.. KASIK JATOHH... weelll, APA YANG PENTING, BERKERJASAMA.. WONDER PET WONDER PET..

dn hasil nyer,



dia adalah pemenang!!! rilek rilek.. di sini tiada pengalah.. yg ader hanyalah mereka mereka yg tidak dpat hadiah..

malam ader BBQ kt tepi pantai.. best gile sbb ade game lps tue.. tp gambar tak de eh..

camera henpon aku kan canggih gile smp tk blh tangkap gambar di malam hari..

ok la.. end dl.. kang aku buat part 2 plk..

shiow!

Tiada ulasan: