Jumaat, 19 Februari 2010

Mcm Mane Ko Bagi Anak Bini Makan?????

Dalam Islam, semuaaaa maklum yg rasuah tue confirm cop sign haram...

tk ader cara ko blh menghalalkan rasuah tue..

ader satu kes pg nie, biar lah tk payah aku citer.. kang lain plk kesah nyer..

tp sah sah mamat nie tipu duit aku... jahanam gileeeee okeh... dh la bulan nie tadak gaji.. lagik mau paw paw aku..

nasib misai ko tebal.. kl tk, siappppppp *eksen aku mentang mentang mamat tue tak ader..*

bayar amaun lain, kt resit lain plk amuan nyer... haiiiikkkkk apee kesssss???

tk pe.. tk pe.. dia miskin kot.. aku halal kan tiga ploh hengget x-tra tue..

kang kl aku haramkan kang, buncit plk perot anak bini ko nnt..

tp aku heran mcm mane org mcm mamat nie blh sara family dia dgn duit mcm tue..

eh, bukan hr tue dh dpt penyelarasan gaji ke??? sikit punyer chanteeeeekkk lagi gaji korang naik..

nie kes dh jadi tabiat la nie..

aku selalu pesan kt herman, mcm mane pn, sengkek nk mati skalipun, JGN amik rasuahhhh...

no no no no.. mmg saje nk carik penyakit la tue jawab nyer.. lagik2 opis dia tue bah. pembangunan.. ouhhh... noooo..

aku cakap kt dia, kl nk tgk anak anak awak membesar sebagai SETAN GONDOL dgn johan nyer, sila amik..

tk jadi manusia anak ko nnt.. mmg tk sempat la ko nk masuk usia emas dh kiok memikirkan hal anak anak yg lagik prefer jadi setan dari jadi manusia..

mtk mtk la simpang malaikat 44 jadi dkt family aku... amin...

koran pn, pesan memesan la sesame korang laki bini yerk..

chiow!

Tiada ulasan: