Rabu, 24 Februari 2010

CNY Part 3- Habisss... :)







lepas game tadi, ader pertandingan buat layang layang..

tp disebabkan kiteorg tatau buat layang layang, elok mak plk ajak naik banana boat, lajuuuuu jer la kiteorg pegi..

siap tahan banana boat tue mcm tahan bas.. elokkk ajer dia dtg berenti kt kiteorg..

perhead is RM15.. tengkiu mak!

ouh, herman dia tk in sgt dgn x-tream2 sport nie.. bini dia ajer dok terkinja kinja.. so, aku nobatkan dia sbg tukang hamik gambar!



off we gggoooo... aku pn brani-tk brani ajer naik benda nie sbb at the end nnt, dia akan jatohkan dlm air laut..

aku mane reti berenang weiiii.. tenggelam terer la..





nampak tak kiteorg jatuh dlm air.. kepala aku masuk dlm dl okeh.. mcm nk mati tersedak air masinnn... gieleeeeeeee ahhhhhhh!!!

opah aku lg best.. siap terjerit jerit tepi pantai CUCU AKU JATOH.. UDAH LA KOMEEEE.. CUCU AKU JATOHHH..

sian dia panic... hahahah..






aku nie sbnr nyer tk berkenan sgt dok lame lame dkt pantai.. al-maklum la.. kulit aku nie cerah **cerah keeeee???** dia manje manje jerk..

dok lame sket kt pantai, terus jadi hitam dayang senandong.. aku nie tk kose nk tempek tempek fair and lovely kt muke.. kose!

so, cepat cepat lari gie swimming pool.. mandi bawah teduhh.. best!

dh mandi2, naik aparment, terus bersiap blk putrajaya for wedding.. eo, end of my holiday :)

atlast!! habissss jgk!

chiow!

Tiada ulasan: