Khamis, 11 Februari 2010

Minggu Yang Panjang Hari Yang Panjang.. RRRRrrrr

minggu nie, not a single day dapur aku berasap.. sume pakai order ajer kt tukang masak..

nasik goreng kampung pedas dgn sup ekor yer kakkkkk..

tau tau dh setel.. kenyang.. burppp.. alhamdulillah..

mgg nie mmg la malas gile nk masak.. letih gilos babos punyer.. balik opis terus melepek dpn tivi.. nk lgi mantap, terus melepek atas katil.. zasssss... sedar sedar dh pukul 9 mlm..

dhhh tgh2 malam aku tekebil kebil tk blh tdo... partner kt sebelah dh tebongkang dgn nyenyak nyer smp tebukak tebukak mulut.. sungguh ai jelessss...

baju herman pn aku packing packing hantar gosok dkt dobi.. mmg cop bini pemalas kt dahi aku mgg nie..

nk buek mcm mano.. acik tk dayoooo.. badan acik nie asal sampai ghumah yo toghrus raso nk domam la.. poning kepalo lah.. kaki lombik la..

agak nyer sbb kt opis aku nie tgh kencang sindrom demam selsema yang didatangkan khas oleh big bos..

time kasih bos sbb bawak penyakit!

hari nie ngan esok jgk bajet hari yg panjang..

bos aku tk de.. bagus! part tue aku suke.. tp kl dok tercongok mcm nie pn, sakit jgk jiwa.. 4 jam kt opis sudah rase mcm 8 jam.. huk aloh wehhhhh...

nk gie one utama memonteng pn, aku pakai baju kurung.. corak batik plk tue.. obies gile org gomen memonteng!

cis menyesal tk pakai suar pastu bagi alasan baju kurung satu lemari terbakar..

confirm confirm pukul 10am td aku dh dkt shoes section jaya jusco dh! :)

nk tido kang, tk puas plk.. aku tdo tk main la setengah stengah jam nie.. pakej tdo aku mmg jenis complete 8 jam terus..

kl tk cukup kang, mmg moody la aku.. dgn sakit kepala bagai sume cokop! kl tk kene gaya ko tegur, harus jgk aku bg tangan!

so tk payah! tgg tdo mlm kang ajer..

weekend nie mau gie holiday ke p.d.. ikot family day opis bapak aku... satu haprak pn aku tk packing.. rilek ar.. gie hr ahad.. lambat lagik..

eh, sesape yg tk de keje kt rumah hari sabtu tue, meh la dtg umah aku tlg packing barang.. nnt aku bagi gula sepeket..

eh?? ape kene mengena cerita ini dgn gula sepeket??

so, hopefully aku dpt holiday DENGAN TENANG nyer..

chiow!

Tiada ulasan: