Khamis, 4 Februari 2010

Tak Moh La..

hari nie aku lunch dgn en herman..

tk pernah dlm sejarah laju gile aku makan.. masuk molut, terus telan.. dh la masak lemak ikan merah tue sedap gileee..

tk kushuk makan tadi taw.. sume sbb herman nk turun cepat nk gie meting pukul 2.30 ptg..

kang mlm kang kl sakit perut, mmg tak hade manusia paling bertuah melainkan dia la yg aku kejot mtk teman bertenggong kt jamban..

so boo, doa doa eh mlm nie saya tk sakit pertu.. **perut**

tgh makan td, dia bgtau kakak dia mtk kiteorg tgk anak2 dia sbb dia nk gie Jakarta.. again plsss?? ouh noooo...

tk hengat ke yg kite dh janji dgn my parents nk gie PD.. sori eh.. 1st come 1st serve..

pastu dia kate kakak dia suggest kiteorg bawak kids tue sekali gie PD.. lgi la ouh nooo...

bkn tanak tp tis is family vacation belah my family.. so, let it be my immidiate family sajer..

sbb aku tk suke nk campur campurkan dua dua family dlm satu hal..

kang telebih layan yang sane, yg sini sentap, telebih plk layan yang sini, yg sana pulak sentap.. kang kl aku sentap kang, mmg la jahanam jawab nyer..

lg satu aku nie jenis lepa **sape tatau lepa nie mcm leka or lalai** kang elok elok aku tgh merendek ngan herman kang, tau tau anak buah aku dh terjun ke laut...

mau histirea aku kt persisiran pantai tue kang.. mcm mane nk kabo kt bonda dorang kang..

lgpun, haku nk bercuti nie nk gie berpoya poya bersuka ria.. bukan la ader budak budak tue tk blh happy happy tp mst kene pay attention kt dorang.. nk kene watch over them.. nk menjerit pekik lagik.. kang ader yg retak dinding hotel tue kang..

ouh tidakkkk...

budak budak by their age mmg tengah melasak.. ouh, fyi, anak kakak ipar aku ader 2 orang and both of them berumur 4 tahun tis year..

so, aku mintak herman cakap kt kakak dia, tk blh jaga.. mtk kakak dia cari alternatif lain..

tp aku heran nape dia tk bawak anak dia gie jakarta skali eh??? hurmmmm...

so, en herman sila consult ur sister yer.. i hope both u and ur sister can understand why..

ai tk pernah nk bawak my family into ur family matters and i hope u'll do the same for me..

and to kiddo's.. sorry darling sayang.. maksu cannot la this time..

chiow..

p/s : bukan saya tk suke budak berdua itew.. ouh.. sgt sayang okeh.. tp vacation ini saya mengambil peluang utk buat sorang anak kecil buat suami dan saya.. insy jika ada rezeki.. so i need to be in a very happy and relax mood.. saya harap semua org faham..

2 ulasan:

MY HEART berkata...

aku setujuk sangat yong....

aku suka je budak2.. kalo tak takkan ada yang hok dua orang tu kan... tapi kalo tujuan kita nak seronok2 dan nak merelekkan diri dan juga memanjakan diri dengan orang tersayang sekalikkk ado plak bebudak yang nak perlu dijaga.. apekeheynye yong kan..kan...

kalo anak sendiri tu.. boleh dimahapkan gak le kan hiks....

ita cutevirus berkata...

bagus la ko yong...

BERANI KERANA BENAR...

aku saspek ehh.. silap.. respek ngan ko...

GO KAK YONG!!