Khamis, 25 Februari 2010

Mak Gerammmm Nokkk...







tue dia hasil ketok ketok kuali mlm semalam setelah hampir 3 minggu malas nak mamfussss masok dapur..

masok je rase nk pengsan.. masok jer rase nk pengsan..

otomatik itu bermaksud laki bini makan luar..

tue pn semalam rse mcm nk nangis gileeee mase masak..

tp mengenangkan herman balik nnt nk makan, mak nie cekalkan ajer hati..

jgn nangis noor... jgn nangiss... aku nk tidoooooo sebenar nyer.. uwaaa!!!!

last last pakcik tue balik, blh kate tk moh makan pasal dh bedal roti nan dkt opisss...

perghhhh selamba kodokkkk i tell uuuuuu..

PATUT KE AKU MERAUNGGG DI SITU????

nasibb dia baik hati teman aku dinner.. hehe.. lebiu!

dh, mlm nie pn malas nk gantong koli.. aku nk ajak herman makan johnny's la!

chiow!

2 ulasan:

ita cutevirus berkata...

yong...

aku nengok hidangan tu bukan macam utk 2 org makan je...

ko abeskan ke??? besar tangki ko ek.. huhuhuh...

Razila berkata...

2 org la.. aku close-upkan mmg la nampak byk.. padahal 2, 3 kali cedok je lesap..

tp yg udang tue aku mmg masak byk sbb nk forzenkan separuh..

time mega malas aku nnt, aku tggl reheat kan ajer..