Isnin, 1 Februari 2010

Rentung Pungkok Nyer..

heaven gile okeh bila herman kate : TK APE LA.. MALAM NIE SAYA MASAK..

gile best!! tp sebenar nyer dia tggl reheat ajer ape yg aku masak time lunch siang tue..

hurmmm... mcm main tipu pn yer gak.. apakahhhh????

utk buat btol2 dia masak, aku mtk dia goreng rangka ayam..

haaaa.. slalu dia yg mintak, aku tukang goreng..

meh kali nie mak plk nk order.. apak tolong goreng yer.. ai nk rangup ranggup yer...

dan hasil nyer..






dh la tinggal rangka... terrentung pula pungkuk nyer.. dh kurang seksi di situ..

haihhhhhh... nasib garing seperti yg diorder..

but, many thanks yer sayang..

bcoz of u sukerela nk masak mlm tadi, saya dpt nangis nangis tgk citer sutun 1.. even sudah 10 kali tgk, masih menangis nangis seperti kali pertama tgk..

penghayatan adalah penting..

kl hari hari awak sukerela pun tk hape.. saya lagi la rase suke ria!!! the dapur is all urs daling!

chiow!

Tiada ulasan: