Selasa, 1 Jun 2010

My Best Friend Wedding Part 1

sabtu lepas, almost 3 tahun bertunang, akhir nyer, best friend aku menikoh jgk.. alhamdulillah..

bukan sikit sikit dugaan yg dia terima, bukan sikit sikit air mata dia tumpah tp gud job bebeh!! dia dgn tunang dpt hadapi dgn penuh kesobarannnnn..

jom tgk gambar.. sket aje aku d/load kt sini sbb jenuh nk scroll gambar.. kt FB aku belambak2 gambar dia..



petang jumaat dok ligan lagi pengantin mencari kapet..



pukul 12.30 petang baru nk pakai inai.. mak andam nk dtg make-up pukul 2.30 petang.. gile gamble dia nie.. padahal time aku dl, sibuk dia pok pek pok pek tepi tinge suruh pakai inai cepat2.. nasib inai cepat merah.. :) tukang pakai?? musti la aku.. sbb dl time aku, dia yg pakaikan..



hantaran nie digubah sepenuh nyer oleh pengatin + kakak pengantin.. pakai fresh flower.. aku tolong balut2 sponge jer.. tue ajer la yg termampu.. nk buat lebey2, tk kreatif la pulak...

ouh bawak banyak banyak istighfar tgk ferrero rocher nie..



bunga telor nie, kakak pengantin yg buat.. pelamin pn kakak pengantin yg buat.. Pali **name manje kakak pengantin** sgt kreatif!!!



inai yg saya pakaikan.. auwwww terasa nk kenduri kawin lagik sekali.. ~~dgn herman of cossss~~ :P



pengantin adalah sgt jelita.. dia la kawan susah senang saya.. sapa2 yg kenal kiteorg, tau mcm mane rapat nyer kami.. mane ader razila, situ ader fizah.. mane ader fizah, situ ader razila.. :)



melati's baby.. mommy dia pn kawan baik aku dkt rumah.. geng kayuh2 basikal keliling sec. 17.. selagi tk azan maghrib, kayuh la smp lebam..

RYAN ZAFRAN BIN AHMAD TARMIDZI.. gigit nak??????



ryan dh start cranky.. nk tido.. mommy dia bijak pass ryan pada daddy.. granny dia cakap, smp jer rumah, terus ryan tdo tertonggeng..

auwwww u nieee.. seksi tawwww.. alololololo sungguh menawan hatiiiii...



geng kayuh basikallll...



dh time.. dup dap dup dap.. aku ngan melati bertenggek kt tangga sbb kiri kanan pengantin dh penuh.. :0 tangga pn tangga la...



SAH!!! dua kali lafaz.. 1st time pengantin lelaki tersasul jumlah mas kawin.. hahah paham paham.. nerves yer bad..

and we had the same jurunikah..



ciuman pertama seorang suami kepada seorang isteri.. ciuman yg harus diingati oleh setiap isteri..

ai never forget mine.. sooo syahduuu... auuwwww..




nie sanding utk mlm berinai.. ouhhh sgt suke make-up time nie sbb pengantin perempuan nampak sgt cantik..


pengantin laki, menten la muke mcm tue.. keras.. hahahh dia segan kot kene posing romantika di-ammor..



auwww.. tumpang lalu eh.. akak laki bini nak gak merasa naik pelamin lagik sekali...

dh.. N3 sanding aku sambung part 2.. jenuh nk drag gambar..

chiow..

Tiada ulasan: