Khamis, 3 Jun 2010

Down, Hilang Mood (-_-")

kang sbb N3 nie kang, tk pasal2 aku kene kang tp pedulik hapeeeee.. nie blog aku.. so, aku berhak meluahkan ape yg aku rasa..

pernah rasa tk down gile??? down sehingga menjadi hampir gila???

yeashhh.. tue la ape yg aku rase sekarang.. dari tahun lepas lagi.. lame dowhhhh...

saya sgt rase down dan sgt tiada mood mahu bekerja.. yer.. dtg ke pejabat sekarang pn hanya sekadar rutin harian..

pegi keje, balik keje... pegi keje, balik keje.. perasaan?? - empty..

tp kl ader jualan2 dkt tingkat 8 atau tingkat 12, baru mcm berbunga bunga sket dtg keje.. arus mode 'looking 4ward'..

contoh terbaik:



besok confirm hati aku berbunga-bunga nk gie keje.. JUALAN MEGA - wow!!!!

sebab ape down, hilang mood??

sbb nyer aku nie dh bosan/ jenuh keje dkt bahagian nie for 9 years tk tukar-tukar.. permohonan pertukaran telah 2 kali ditolak mentah mentah oleh en. bos dgn ucapan iringan

ORANG LAIN PN DDK PUTRAJAYA JGK..

bos, series tk klaka statement ko tue..

pn jgk surrounding tpt kerja yg dh tk best.. mcm mane ntah skang aku rase bos, peg, staff sume dh tk kamcing mcm dl..

wooooo.. masa aku mula2 masuk keje, bahagian aku nie adalah yg paling digeruni sbb sibuk gile **babi**

tp percayalah.. time tue, best wooo kerja kt sini.. staff sume mcm satu family.. satu kepala.. dgn officer semua best best belaka..

year in year out, sume org tukar dn ganti dgn org lain.. well.. bile yg dh lame tk ader, yg baru masuk buat kepala sendiri, mmg la jahanam..

sikit2 kemesraan tue hilang.. mane gie ntah..

aku rase, dlm 9 tahun bekerja, nie adalah fasa yg paling teruk.. the bos, the staff, the officer.. haiyohhhhh...

tk moh ulas lebey2 kang tk pasal2 aku kene kang.. bkn leh caya sgt nie..

tue pasal aku down hilang mood jer nk gie keje.. cube kalo herman kate AWAK NK BENTI, BENTI LA..

pergh.. nescaya laju jer aku buat notice benti keje.. :P

tp semua tue ibarat mimpi.. mimpi syakila, mimpi nya laila..

eh tp kang kl benti kang, mane nk cari dana buat beli kasut, baju, henbeg, gadjet2 canggih sume..

nk mtk kt herman, byk plk soal jawab nyer nnt.. tk yah!

ouh yes.. yg aku nk adalah bertukar tpt kerja.. tue ajer.. tpt baru, perangai baru.. baru adventure yer dak????

suspenn ajer gie keje.. dag dig dug.. dag dig dug di dalam dada... jantung berdebar, hati berdetak, ambooooooiiii...

auw terdangdut plk di petang petang hari..

dh la.. terima lah gambar di bawah sbg pengubat tekak di ptg hari.. ~~padahal baru lunch~~


cadbury zip strawberi dgn air nescafe home made..

ouh patut la aman.. bos aku cuti dari selasa smp hari nie.. pipi dia bengkak sebelah sbb cabut gigi hari isnin hari tue..

padan muke hari tue ejek aku lagik.. well bos, wat goes around, comes around.. :)

BEKOJO LA KITO.. SEKUEK NYO.. WONDER PET WONDER PET!!!

chiow!

1 ulasan:

ita cutevirus berkata...

cenggitu la aku skang ni...