Selasa, 29 Jun 2010

Rezeki Jangan Ditolakkkk..

musuh jgn sekali kali dicari.. tp kl musuh tue dtg gak tanpa ko jemput, nk buat menda kan??

biar kan ajer la dia berterabai dgn perasaan dengki dia tue.. ibarat kate omputih, GO TO HELL..

ader sorang geng kamcing aku kt opis nie, KAK DIDIE.. dia nie tersangat la baik nyer selalu bagi buah tangan pada aku ngan geng lagik sorang si rai tue..

selalu nyer buah tangan dia tue berbentuk barang makan.. mcm mane aku nk kurus?? korang bgtau sket?? kang tk makan kang, kecik hati pulakkkkkk :P

time kasih aku ucapkan pada dia.. sila hantar banyak banyak lagik.. walaupun aku nie segan, tp tk pe la.. i redho ajer.. dh org nk bagi kannn..

tadi pg dia telah menyeperaiskan aku dgn ini..


cheese tart okeh.. cheese tart.. mmg la feveret aku nie haaa... wow!!!!!

en herman, ai nie tgh tahan napsu jer jgn terngap sebijik.. siket nk tgg awak balik kang baru makan..

kite makan same same eh mlm kang eh.. stakat nie saya janji la kite makan same same.. tp tatau la kot sat sat lagik dh hilang barang sebijik dua.. or tggl sebijik dua ajer..

same same la kite saksikan yerk..

amin..

dn pada kak die, terima kasih daun keladi, mgg dpan bagi lagik bole??

chiow!

3 ulasan:

cik_ah82 berkata...

eeeiii..aci..bgtau kak didi, hari tu orrg mintak dia bg resipi kat org..dia wat derkk je..makan hati tull.;p

ita cutevirus berkata...

kak yong, kak didie tu terima tempahan ke?? die ade blog tak?? aku pon bernapsu bile nengok tart tu...

Tanpa Nama berkata...

kpd cik ah : jgnla kecik ati dik.. nnt i send email ye..t'lupa la..heheheh
k.yong : tkde maknanya nk bg lg mgg dpn...hahahaha