Khamis, 1 Julai 2010

Setelah Ape Yang Dilakukan, Mak Rase Sadiss..

semalam serius beb.. aku masak kari ayam..

perghhh mak bangga dengan diri sendiri.. jadik la jgk even tk la sesedap org yg dh terer masak..

HURM.. OKEY.. OKEY <-- comment herman.. aku tatau la pd dia sedap ke idak, tp bertambah makan.. :) eh, tp nyer dia makan mmg selalu bertambah pun.. (-_-")

mak kan budak baru belajar.. ader ruang nk perbaiki..

pastu semangat la berkobar kobar aku amik gambar.. kateeee nk show-off kt korang kate aku dh boleh masak kari..

dari bahan-bahan bawak ke dlm periuk bawak la atas meja hidang bawak la ke pinggan makan..

perghhh mcm mcm stail aku amik.. mcm mcm sudut la aku kelik kelik semalam.. punyer la kejap aku zoom, kejap aku un-zoom **eh ade ke ayat un zoom**..

nk shoot terbaik la katekan nk tnjk kt korang kari aku tue..

sekali dh lepas lepas makan, aku check2 balik gambar dlm camera, ader 8 keping ajer.. aku heran sbb aku rase dh berkoyan koyan gambar aku amik guna camera tue..

nk tau hape??

aku lupe nk taruk memory card la.. hr tue aku keluarkan bawak gie opis pastu lupe nk insert balik... mcm mane nk transfer kl gambar tk de dlm memory card..

ko nie dh kenapa razilaaaaaa!!! uwaaaaa!!!!!

tue la penjelasan kenapa takde gambar kari aku.. cissss sadissssss!!!

imagine ajer la eh.. aku masak kari ayam, kacang buncis masak kicap sama ikan masin..

dh.. kang aku nangis btol kang.. mak keciwa dgn diri sendiri yg kelele lebehhh.. mencikkkkkk..

chiow!

3 ulasan:

cheqna berkata...

salam
hehehehehehe
nak buktikan dengan tunjuk gambo ye..dan2 tu jugak lupa nak masukkan memory card..hehehe
nway salam kenal n ziarah

Razila berkata...

salam kenal..

bese la.. niat songsang mmg mcm tue.. haha..

ita cutevirus berkata...

wehh.. aku tak caye.. slagi takde bukti...ahahahahahah