Sabtu, 3 Julai 2010

Al-Fatihah.. Innalillahiwa innailaihirojiun..

dari DIA kita datang, kepada DIA kita kembali..

ingat N3 saya pasal makcik saya yg sedang tenat kerana kanser?? saya tk reti nk link.. kl nk baca, blh cari N3 bulan Jun bawah tajuk CINTA SEORANG SUAMI, DERITA SEORANG ISTERI..

baru dapat berita, makcik saya telah pergi mengadap penciptanya.. Innalillah..

mmg kami semua dlm mode standby mgg nie sbb dari hari isnin hari tue, keadaan makenda bertambah tenat..

bawak ke hospital, pihak hospital mtk makenda di bawak balik ke rumah saje.. just drip air dan masuk glukos hari hari dr rumah..

dn hr nie, berakhir semua penderitaan makenda.. semua kesakitan dia hilang.. biarlah dia tenang.. jangan sakit sakit lagi..

kesian nyer pakcik saya.. kesian nyer adik adik saudara saya.. sian along, ilah, tyqa, syamil, lokman dgn anje.. dh tk de emak utk bermanja..

bawak banyak2 bersabar.. **tears**

semoga perjalanan terakhir makenda di atas muka bumi nie, berjalan dgn penuh rahmat.. insyallah sbb makenda mmg orang yg baik..

semoga rohnya dicucuri rahmat..

al-fatihah..

p/s : saya akan balik awal pg esok.. doakan perjalanan kami ke sabak bernam selamat..

3 ulasan:

fruitted berkata...

innalillah... takziah

AIN berkata...

Takziah..
Sdey nyer biler hilang orang tersayang..
Al-fatihah..

Tanpa Nama berkata...

takziah...
al-fatihah..


ita