Rabu, 14 Julai 2010

Menjadi Mat dan Minah Bunga.. :)

hi peeps!

short N3.. semalam gie pesta floral dkt putrajaya tue..





bonzai.. sorry gambar tk elok sgt rupe nyer.. tgkap pakai camera henpon gitu la kekdah nyer..

camera canon blh bateri kong plk.. tk cukup heavy duty bateri dia..



nie pokok hape nie eh? aku kate balung ayam tp kene gelak ngan kakak sedara aku..



sangkar.. buat pelamin ok gak tue.. laki bini kene kurung dlm tue.. eh, yg baju merah tue jgn tgk lame2.. kang ko terkenan gebu gebas mcm aku kang..





chipmunk sedang berehat.. sila bagi laluan :P





sape sape kt rumah dia tadak ubat nyamok, blh rembat dkt sini.. free of charge.. paling paling tidak pn, ko menjawab la dgn pak guard misai lentik kt pintu keluar tue nnt.. ayoyokkkk..















RM250 beb.. perghhh..



nie tuan punyer kedai.. MR YAW.. dia ader nursery pokok dkt cheras.. dia dok bok bek bok bek sejarah bonzai la, how to lentur pokok biasa jadi bonzai la..

nasib dia pandai xplain.. tk boring.. kl dak, confirm confirm 2, 3 kali aku nguap dpan dia..



hamikkkkk.. ntah ape ntah mr yaw tue sembur dkt herman, member blh terembat satu pokok bonzai for beginner..

siap beli dawai khas lagik konon konon nk lenturkan pokok tue bg curve dia lg cantik.. aku nie dh terkerut kerut lagik muke dok bg signal kt dia jgn dok beriya sgt beli dawai segala..

tp tkkkkk la paham.. sbb naluri aku kuat kate, TK LAME NIE POKOK NIE.. hahaha.. kang bukan dia yg dok menyiram bonzai tue kang.. balik balik aku jgk.. sok sok kl mati pn, aku jgk punyer salah..





pakcik yg jual mendalah nie kate, bebola nie blh buat halau lipas tikus segala sbb dia berbau.. bau dia lebey kurang bau budak sejuk opah ko la..


letak sebijik dkt tpt2 yg ko rase ader potensi tikus lipas bermastautin.. aku buat letak dkt tpt stok brg makan tkot ader lipas..



aku time kecik kecik dl ader gak minum air nie.. tp dh lupe rase dia, so tk berani beli byk2.. kang kl aku beli sekali 5 kang, tp tk boleh terima dek tekak, nk buat ape kan?? bukan blh buat siram pokok bonzai si herman tue pown..

sekali sedap la pulakkk.. jap eh.. jap pause jap nk minum jap ******* confirm sedap!!!!

nyesal tk beli byk2.. :(

dh.. tue jer.. babai

chiow!

2 ulasan:

ita cutevirus berkata...

air roselle memang sedap yong... kalo gi cameron, beli roselle jeruk.. sedap melampau raser die...

Razila berkata...

sedap kan air die.. nyesal aku beli 2 jer... eh, dia ader jeruk ke? rase dia masam ke manis kl dh jd jeruk?