Isnin, 19 Julai 2010

Bila Dia Balik Muke Masam..

herman punyer cerita..

hari jumaat, keluar dari opis dlm pkl 8.50 mlm or lebey kurang gtu la..

smp rumah pkl 10.30 mlm.. perghhh bayangkan.. muke pakcik tue mencuka..

mari redakan kemarahan dia dgn hidangan makan malam.. sbb dia mmg lapar pown.. nasib la aku dh siap berhidang sume.. kl tk, bertambah2 la mencuka muke dia.. :)

nah, makan!



paprik udang.. memula ingat nk buat tomyam udang saje.. tiba tiba tertukar resepi..



anak ikan bawal yg digoreng terlebih garing.. ko nampak tk tulang temulang ikan tue??

herman kate, EH, MAKAN MAKAN KEROPOK PULAK.. hahaha.. hantam saja lah labuuu..



petai same sambal belacan.. busuk la jamban aku.. kentot kencing sure blast gile bau dia!

TETAPI...

sebelum itew, org kate rezeki tuhan nk bagi.. member aku, ROHANI BOHARI telah menyedekahkan 4 biji durian kampung..

yahuuuu!!! murah betol rezeki aku suami isteri bulan nie.. membuak buak makan durian memanjang..



umphhhh chak!! auww mak suke..



herman ajer mule mule bising.. DURIAN LAGI.. TK ELOK MAKAN DURIAN BYK2.. BLA BLA BLA BLA..

tp,


hamikkkk kauu. tinggal kulit jer.. tgk2 dia pn same naik.. siap berebut dgn aku lagik.. wakakaka

pigi dahhh!!!

again, terima kasih ROHANI BOHARI sbb sudi bagi durian dkt kenkawan.. dusun dia sendiri okeh.. eh, lain kali kl ader lgik, jgn la segan segan nk bg lagik.. makan kt dusun ko pn best jgk kan..

dn time kasih jgk pd sohabat saya COMOT sbb sudi mengedar-edarkan pada kawan kawan.. sorang sorang dia hantor kt rumah.. time kasih la sayang oiii...

chiow..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

uih sangat sedih..kawan yang sorang ini tak dapat pun deroin itu..huwaaaaaaaaaa..kepada comot..mesti lupa akak tu..huwaaaaa


@ kak FyzA

jesnita_ns berkata...

jgn kata akak..sy pn tak dpt..tak pe lah kak..nak wat camne..kita ni hanya pinggiran..huhu

Razila berkata...

erk.. panik panik.. jgn salahkan yong kak fiza.. jgn salahkan aku apai..

ai terima ajer.. nk serang gie serang tuan punyer dusun..

muwahahahha ~cabottt~