Jumaat, 16 Julai 2010

Resepi Habiskan Setok

pg2 selalu nyer aku buat air ajer utk herman.. kl ader roti ke, kuih ke, baru la pakcik tue ader menda nk kodap kodap..

kl tk, minum la air teh o tue smp kembung.. smp opis kang, baru ko citer nk bekfes ape..

so, pg nie, aku buat roti bakar kt dia since aku beli roti semalam..

sesambil tue, jenguk gak freezer tgk ape yg ader.. pastu terpandang la dkt chiken popcorn.. aku rase, ade la dlm 2 bulan kot menatang tue lepak dlm tue..

ape lagikkk dari kumpul2 buat penuh freezer, aku goreng la..




potong tomato sket, chreet 1000 island sket, mayonis sket ngan cili sos.. pastu ngap!

best gak.. kenyang gak wehh.. tambah lak dgn roti bakar aku buat tadik.. lagikkkkk la kenyangg..

dh.. tue je..

chiow!

2 ulasan:

ita cutevirus berkata...

lain kali, kalo ko ade setok² yg perlu dihabiskan, sila la pos kat umah aku... walaupun esbok kat umah aku tu kecik, tapak tangan aku besor menadahnyer...
ahahahhahahah...

Razila berkata...

kak ita, dlm peti ais aku ader stok kopok lekor.. dh lebih dari dua bulan beliau lepak dlm tue.. nk?? ahaha