Khamis, 22 Julai 2010

Harum Nyer Bau Diaaaaa... **wink wink**

lepas N3 amok amokan semalam, mari kite buat N3 wangi wangian :)



RM22.90 kot rege dia.. gitu la.. tk lebih dari RM23 pown.. Mon Amie, kotak dia warna kuning..

sedap woo bau dia.. ader sesape yg pakai tk?? best kan bau dia!

nie 1st time aku pakai perfeum enchanteur.. sblm nie aku lintas hormat ajer dpn rak dia.. elleh enchanteur2 nie budak budak baru nk naik aje yg pakai..

ader sape sape yg sakit hati tk dgn statement di atas? mtk mahap mak besalah.. :P

hr tue, lepas dinner dkt alamanda, sementara nk tgg herman bayar parking, aku masuk la watson.. tk de keje kan.. tue aku belek, nie aku belek.. bukan nk beli menda pn..

pastu nampak perfeum nie bersusun.. mcm dorang promote perfeum nie.. so, aku pn gatal la shreet sket tester tue kt tgn aku..

wahhh sedap okeh bau dia.. bau dia mcm mane eh.. nk kate feminin sgt tk la.. nk kate keras sgt, tk jgk.. tp sesuai la dgn aku yang lembut tk lembut ayu tk ayu nie.. haha

sbb aku carik perfeum tk suke yg feminin sgt bau dia.. mcm flower by kenzo kan sweet gile bau dia kan.. haa yg tue aku tk berkenan sgt sbb manis sgt bau dia.. dh mcm aku sembur air gula okeh.. sgt ayu dan itu bukan aku.. mak jiwa rock tp dalam hati ada taman :O

tp sbb herman suke, dia belikan, aku redho aje.. aiceeehhhhhh..

aku rembat sebotol.. jgn tk rembatttt.. rembat jgn tk rembatttt... tgg ape kan?? barang baik pastu murah.. hilang akal ape kl dibiarkan begitu saje..

so, aku igt nk beli lagik sebotol buat setok sementara nk tgg herman BELIKAN AKU eternity moment by ck yg baru.. yg kt umah dh yellek puccik..

hahah mst ketar lutut dia baca N3 nie.. elleh.. kl awak tk nk belikan, saya boleh beli sendiri.. tp nk duit boleh tk??? ngeee

chiow!

3 ulasan:

AIN berkata...

Sembur sini skit..
hahahaha

Tanpa Nama berkata...

ni memang utk budak2 baru nak naik macm mu

erie asmadi berkata...

mmg best bau dia...