Isnin, 12 Julai 2010

Pagi Ini Saja

seperti dapat rase hari ini akan menjadi hari yang panjang dan memenatkan.. perghhh.. haihhh (-_-")

pg nie saja, dh ader 2, 3 tragedi.. cesss.. wat a start.. hikhikhik..

1st - dugaan btol nk bgn pagi nie.. perghh.. dgn dingin dingin angin ekon.. rase nk tumbang balik ajer.. tue pn curik curik tdo lagik 1/2 jam dn terbangun bila NOOR.. DH PUKUL 6.30 DAH NIE.. time kasih mak.. kl tk mst noor terbabas smp pukul seploh kang pastu terus kene cuti.. eh.. eh.. :P

2nd - igt nk pegi isik minyak.. walaupun tank aku tk kering, tp dh jadi kebiasaan, hari isnin ajer, minyak kene full tank so nnt tk yah nk pikir tuang minyak tgh tgh minggu.. sekali shell kt umah aku tutup la pulak.. bankrup ape???

3rd - keluar keluar ajer tol batu tiga tue, terus benti.. ya ampunnn... apakahhhh?? dekat 10 minit okeh benti tk gerak gerak.. sumpah tk tipu.. rase nk kuar kete jalan kaki sajer.. aku bajet pg nie jalan lenggang sbb ramai yg tegolek lagik atas katil sbb tgk bola pg td.. bajetan meleset la pulak..

4th - smp smp parking, aku nie punyer la bagaikan sang juara lari gie punch kad.. sbb jam kt dlm kete dh pukul 8.35 pagi.. merah la punch kad aku.. skali bila smp dkt mesin tue, baru pukul 8.26pg.. walllaweiiii.. aku lupe jam kete cepat seploh minit.. time kasih..

5th - aku baru pasan, kunci rumah aku tggl kt rumah shah alam... bajet ptg nie nk terus balik putrajaya ajer.. dh kene patah balik shah alam.. uwaaaaa!!!!!!!!!!

tue baru portion pagi.. belum petang menjelma lagik tue..

penat penat..

chiow!

Tiada ulasan: