Khamis, 1 Julai 2010

Tuan Tanah Kedaung Mentrasform Diri Menjadi Doktor

hari tue dkt FB aku ader update wall ----> 'middle finger tangan kiri luke + ader nanah sket.. so, hr nie jari tue mcm terjongket sket takot bergesel dgn jari lain, sakit woooo.. tp dh nampak mcm aku mencarut plk 24 jam.. haiyohhh... :P'


see.. nanah and membengkak okeh.. sakit.. nk nk ader time tue, herman gie picit jari aku..

aku rase nk PANGGGG!!! ajer.. kang untut plk tangan aku..

yg herman pn dok la tabur janji manis.. NNT SAYA OPERATE TANGAN AWAK..

tue janji hr ahad tue.. hr isnin still jari aku terjongket jongket lagik takot berlaga dgn jari lain..

malam isnin, tats it.. aku dh tk tahan dh.. berdenyut-denyut woo.. elok aku dh standby baring nk tdo, aku dok tegak terconggok balik gegah herman kt sebelah..

aku suruh dia operate time time tue jgk.. pukul doplas pn, doplas la..


nie la tools operation nyer.. kl ko, pecaya tk nk tadah jarik ko dgn operation tools mcm nie??

aku dh sakit aku hulur jer.. janji jari aku setel dn ramping seperti dl..


ouh.. dia gatal siap nk balut bagai jari aku tue.. kate nyer biar mcm betul betul dkt dlm OT.. dlm OT kan dorang cover tpt lain, tggl tpt yg nk dioperate ajer kan..

aku mampu bersabar aje la.. tue jari aku tue yg dia buat main tue.. sabar.. sabar.. sabar..


dh nk setat dh.. aku mcm biasa dh tepekik dh.. JANGAN KUAT KUAT YANG.. JGN KUAT KUAT..


korang jgn pecaya sgt gambar nie.. tangan aku sebenar nyer lagik putih dari tgn herman.. tue lighting tk betul.. tue yg nampak tgn aku itam lagik dari tgn herman.. jgn pecaya.. jgn pecaya..




tgk dgn seksi nyer tuan doktor tk pakai baju.. tk hape.. aku ampunkan sbb tiba tibe kene buat surgery ek..

tp kl doc betul2 mcm nie, aku bukak dl bunga bunga silat aku dh.. reverse.. reverse..reverse pastu cabottttt...

tgh dia tebuk tebuk jari aku nk kuarkan nanah, aku pasan satu benda.. gulp!!!


bukan ke herman nie rabun ke?? asal dia tk pakai sepek mata wehhhhh... ya hampun.. redho ajer la kl jari aku tinggal sekerat je kang..


ngeeee...


lekkkk jer dia rodok rodok jari aku.. sakit woooo...

ko pecaya tk, dlm tahan sakit jari kene rodok + bengkak tue, tuan doctor selambeeee ajer tekan jari aku nk kuarkan nanah..

sekali KELEPAP!!! aku bg kt dia... mahap yer.. tue tindakan refleks name nyer..

nk marah ke, nk perang ke, karang karang yer.. ko setelkan dl jari aku tue dl..


gambar jari aku lepas dioperate..


rampingkannnn..

chiow!

Tiada ulasan: