Ahad, 11 Julai 2010

Sorga Dunia.. Sorgaku Di Mana???

yuhuuu..

ai berlintas langsung terus dari rumah makpak di shah alam.. auww sungguh best dapat melepak di bilik kepunyaan sendiri yg telah dipunyai lebih dari 20 tahun..

balik ke zon selesa bebeh!! tp banyak la pulak nyamok.. dari tadi dok kelepuk kelepap menampar nyamokk..

rase nk marahkan nyamok kelambu di bakar.. tp tiada kelambu la pulak.. hape kess??

walaupun tido malam ini dijangkakan berpesta nyamok, tp inilah sorga dunia aku..

sorga aku di mana?? sorga aku skang berada di bintulu.. ader lawatan tapak and meting kt sane.. esok malam **isnin** baru fly balik sini..

so, ai packing2 barang, balik rumah makpak.. tumpang tdo eh makkkkkk.. :P

dan tadi jgak dapat melepak bersama sohabat karib yg telah sanggup meninggalkan sebentar suami dia yg sedang terbongkang di rumah..

tho cey pijah tho cey.. dn sohabat karib juga telah menyampaikan satu berita gumbira tidak terkata dan aku of cos happy walaupun dlm hati ada sedikit sedih.. (-_-")

patut lah sohabat saya serabai saje rupe nyer.. perubahan hormon.. :)

sungguh seperti zaman anak dara.. melepak lepak, meronda ronda di tempat kegemaran giant besar sek. 13 ~~cheh apakahhhhh~~ dan makan claypot chiken rice.. wahhh sungguh sedappp :)

dn malam nie sungguh sanggap jugak sbb tuan tanah kedaung tk ader maka aku tiada teman utk berlawan cakap ataupun berlawan pukul bontot tangan segala sehingga lebam lebam..

maka terpaksa menghibur hati sendiri dgn game cube crash.. mata jugak telah hampir menjadi buta warna sbb dari tadi mengadap game ini.. ouh. there's a serious battle between me and herman bout tis cube crash..

nnt2 cerita kerana mata telah mengantok tp tetap mau main cube crash lagik 10 round..

ok peeps.. babai..

chiow..

p/s : pembinaan ayat yg ntah ape ape ntah sbb tgh sangap gile tp nk jgk update blog..

Tiada ulasan: