Jumaat, 4 Jun 2010

SAKA - Mimpi

sape dgr topik hotfm pg tadi?? pasal tafsiran mimpi.. dorang siap jemput ke studio satu ustaz nie lagi utk tafsirkan mimpi..

aku mcm tertarik menarik kau mmg debom! pada satu caller nie.. dia mimpi:

ader budak intai dia celah tangga.. pastu budak tue bawak tis gal jumper mak dia (mak bdk lelaki tue) and the omak buat statement 'nie la menantu mak'..

lebey kurang mcm tue la mimpi dia.. :)

dn ustaz pn tafsirkan bahawa:-

sila ambil perhatian yer.. mcm spooky okehhhh...

ape ape mimpi yang berkenaan tentang bayi atau budak kecil adalah berkaitan dgn SAKA.. gulpppp... (-_-")

kl dlm mimpi tue kite tgh menyusukan bayi/ bdk tue, lagik bahaya.. means saka tue dh confirm2 ade pd kite..

kl stakat dia dtg tgk, kite dukung ke, tue mcm saka tue baru nk approach...

APAKAHHHHHHHH?????

1) aku pernah mimpi, sorang lelaki **aku kenal** approach aku dn hulur baby girl dia pada aku.. ouh.. and aku tk ambik pn baby dia..

2) aku pernah mimpi mengandung and i can felt movement baby dlm perot.. rase mcm real seyyyyy... eh, nie kire mimpi baby jgk ke???

3) herman pernah mimpi, kiteorg ader baby boy.. siap kate hensem mcm dia lagik.. kang aku gelak lebey lebey dia sentap plk.. jalan terbaik 'YER KER.. SOOO SWEEETTTTT'.. :)

skang tamau komen ape2.. takottt.. tp aku rase, dlm family aku nie takde yg gatal gatal nk bela saka..

bela cucu yg perangai serupa ada saka ader la.. hahahah aku la salah sorang..

ok.. tk klaka razila :P

saka nie bukan ke diturnkan utk anak/ cucu perempuan ke????

okeh sikit info aku google pasal penurunan saka:

~boleh berlaku secara segaja atau tidak sengaja~

secara sengaja - bila tuan asal tue dh ader calon yg sesuai untuk turunkan saka tadi dan calon tue telah bersetuju untuk menerima saka tersebut.

tidak sengaja - bila calon tersebut menerima barang2 tertentu selalu nyer berbentuk keris, lembing, tombak **kl tom tom bak aznil korang akan mewarisi bil astro pada setiap hujung bulan**, tangkal, azimat, batu geliga, aklik dan sebagai nyer..

nasibbb mak aku pass bekas tupperware dia kt aku.. siap ader gulai perut masak lemak lagik dlm bekas tue..

perghhhhh...

ok la.. ape ape pun, wallahhualam.. TUHAN MAHA BERKUASA..

"renung renungkan.. dan selamat beramal" - aicehhhh mood motivator plk dhhhhhhh..

chiow!

Tiada ulasan: