Selasa, 15 Jun 2010

Durian Pancake

lunch tadi, kami sudah lari pegi MV..

lunch dkt Sweet Chat Cafe sbb ader durian Pancake.. mak buyong mengidam beb..

mak buyong?? mst la bukan aku.. si rai la yg mengidam tue.. aku tk kesah janji ader org nk bawak.. mak mmg niat nk parking bontot ajer dkt belah penumpang yer...

igt sejam tk sempat ke?? when there's a will, there's a way.. okeh la.. sejam lebey sket la.. masuk opis dlm pkl 2.15pm

BOS, YONG LAMBAT SKET YER.. TGH MAKAN.. ~~padahal dlm kete otw nk balik pejabat~~

eh, blh kire 'white lies' ke???




1st floor.. oposite esarli - area metrojaya..

servis dia lambat sket.. maybe lunch hour kot.. tp nk kate ramai org, tk la sgt pn.. tp yg best, tpt dia mmg gedik santai habisss.. rilekkk je menyandar dkt kusi dia..

paling best kusi warna merahh.. yawwwnnnn curik bawak balik nnt kang!



nie la DURIAN PANCAKE yg menjadi sebutan rai nie.. blh jadi tdo malam tadi pn mengigau menda nie kot..

sedapp marvelesss.. kt layer bawah sekali tue, dia taruk durian betol.. RM7.90..


puas hati aku dapat makan durian.. herman dh berkepok kepok dh janji nk bawak aku makan durian tp ttp la HATI MEMBEKU MENGINGATKAN.. KATA JANJI MANIS MU.. WOWOWOWOWOWO...

set lunch dia pn tk mahal sgt.. aku amik set Rice Rhapsody + Ice Lemon Tea just RM8.60



Rice Rhapsody punyer pinggan.. wallah weiii aku dh habis makan baru tingat la nk amik gambar..

alooohhh rase dia mcm nasik claypot la.. or lebih tepat macam rase nasik cina yg dorang bungkus dlm daun ape ntah tue.. name dia 'chang' kot kl tk silap aku..


nasik tue dia masak rebus sekali dgn ayam + cendawan + kicap.. blh tahan sedap la rase nyer..

lepas makan semua terdampar kt situ.. perghhh bila dia sampai, portion dia kecik cinonet smp menimbulkan spekulasi dalam diri

HEK ELLEH... BANYAK NIE JE?? MAMPUS LA AKU TK KENYANG..

skali kooooo... nk tebelahak aku mengabis kan nyer.. fuhhh kecik kecik cili padi rupe nyer..

otw nk gie kt parking tue, aku sudah rembat durian pancake utk tapau bawak balik..

tp bukan dkt sweet chat cafe punyer.. dkt stall food-court the garden tue..

alolololo chomel nyer.. aku nk gie kaji jap mcm mane rase dia..

mane lgik hebat.. yg nie ke or yang sweet chat punyer..

esok aku report..

chiow..

p/s : i wonder herman makan ke tk sbb pakcik tue menda pelik pelik mcm nie dia payah sket.. tk pe boo.. kl u cannot go, ai blh 'go' kan bagi pihak u!!! ngeeeeee....

Tiada ulasan: