Selasa, 22 Jun 2010

Keputusan Besar Punyerrrr!!!!

tadik kakak ipar tepon..

erkkkk mak tekejot nasib tk tersodak.. kl tgh makan tadi, mau nyer tebelahak keluar sume khazanah khazanah dlm mulut.. :)

haiyohhhh.. nerves plk aku dgr 'permintaan' dia..

tp ape ape hal kene bincang dgn herman sbb nie melibatkan masa depan.. masa depan kami berdua.. or maybe kami bertiga, berempat, berlima???

huh??? branak ramai ke aku nie?? nk dpt sorang pn payah..

shush!! choi choi choi.. mane tau TUHAN nk bagi, sekali hamik koooo!!! tiga sekali keluar.. hahaha rezeki.. rezeki...

tp kl aku tanak pn, kl herman nk, aku nk kate ape yer dak??? hishhhhh..

ape dia hal nyer??? ouh.. agak sensitip.. kene mtk izin herman dl.. kl dia kate blh citer dlm blog, baru aku citer..

tp nie aku kene luahkan jgk sbb ghaso sosakkkkkk yo dado den nie.. dpt luah basic basic pn jadik la..

dh, aku nk minum teh ais jap bg cool down balik..

chiow!

Tiada ulasan: