Sabtu, 5 Disember 2009

Apa Aku Rasa, Hak Aku.. Ini Belog Aku!!!

aku rasa bencikkkkkkk... aku rasa menyampah... aku rasa tk sukeeee... aku rasa nk hempas barang.. aku rase nk pukul orang.. aku rase sangatttttt sangatttt sedihhhhh... aku rase nak menangis.. aku rase nk meraung..

dan paling penting, aku rasa INI TIDAK ADIL..

pasal kau, kesian dia..

tp dia pn, mcm tk faham2..

ke, aku yg tk paham? ouh...

aku rase aku dh terlebih paham smp tk blh nk paham lagik..

ini sgt melampau.. asal sini, mesti kene ke sana..

ADIL KE KAU PADA AKU???

KAU SORANG AJER YANG ADA FAMILY???

FAMILY AKU APE?? KAYU???

sggh aku menyampah!!!

ape aku heran??? ini belog aku.. aku punye suke nk tulis ape!!

after all, U NEVER CARE!!

p/s : kadang kadang life is soooo unfair.. terlalu banyak dugaan smp tk tertanggung rase nyer.. sabar lah hati.. hidup ini masih panjangggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg..

p/s2: aku rase sangat2 negatif sekarang..astagarafirullahalazim....

chiow!

3 ulasan:

whizatie berkata...

kenapa nih yong? sabar yer yang...dalam hidup nih banyak dugaan...kalu dugaan dlm perkahwinan yong masih terlalu awal nak melaluinya..akan datang lagi byk dugaan...yakinlah ALLAH tue akan hadiahkan pelangi buat kita nanti... :)

KasihKuAlRayyan berkata...

kenkadang bile dh slalu sgt jadi, tue yg tk blh bersabar lagi.. hurmmmm...

whizatie berkata...

erm....benda tue terjadi jugak pada kw...bila kesabaran dah tahap kritikal apa yg kita leh buat berserah pada ALLAH ajer.. ntah lah yong..susah nak ckp perangai org lelaki yg sebenarnya....bila bercinta lain.. bila dah kawin lain.. bila dah anak pun lain....nanti yong akan rasa setiap perubahan itu....