Isnin, 21 Disember 2009

DUM!! Alahmak Kasimmmmmmm...

di suatu petang khamis yang hening..

seorang wanita yg cun habis memandu kereta myvi merah nyer yang hebat lagi power gile.. ** okeh, ader sesape tk rase nk melempang tatkala membaca statement siut di atas????**

alalalalalalalala... BUM!!!

alahmak kasimmmmmmm.... ranap... ranap... skali.....


skali ai sondol kete depan da... haiyooohhh... terbayang bayang duit berkepak aku terbang di awang awangan..

tp dek non,

kete minah nie, steady gile.. kemek kemek manje jer.. sikit pn takde koyak rabak kl nk dicompare ngan bumper dpn kete aku..

padahhh...

yg eksiden para para bini.. yg nego, para para somi.. alahhh, kite org pompuan nie, mane tau pasal kete kete nie..

kl ikot aku, aku pegang jer kaki dia pastu meraung!! ALAH KAK!! AMPUNNNN.. BOLEH BAGI DISKAUN TK?? TOLONG LA KAKKKKK... TUMIT KASUT SAYA DH HAUS SAYA KENE BELI KASUT TAWW.. UUWWWAAAA!!!

rase rase lah kan, dia kesian tk??

so, hasil perbincangan hati ke hati para suami, nk claim insuran sbb estimate kete kakak tue ketuk cat sume, dlm RM600.. huh!!! parkinson terus ai dgr RM600... tue la.. melopong lg time bawak kete!!

balik rumah, nasib herman tk bebel.. cume jeling jeling maut ajer.. auw you.. serem ai.. nk bising pn, bkn bolh reverse balik.. baik dia jeling mautss ajer...

menjeling menjeling ku bertentang.. mata kita sama memandang.. ewwaahhhh!!!

so, esok ptg tue, buat report... nape tk buat straight away??? sbb nyer time belanggor tue dh pukul 6.00 lebey.. kan mak mak slalu pesan, time dh dkt maghrib jgn merayau.. setan banyak.. eiiihhh.. takot ai youuu...

alasan benggong padahal kl gie report time time tue jgk, confirm balik aku sesat barat.. aku kan buta jalan..

nk jadi cerita, lps belanggar tue, kete aku steady ajer.. blh lagik gerak.. tp aku notice, asal aircond aku suam suam kuku.. ahh.. blasah janji smp rumah..

elok ajer kt simpang rumah, dia mati da... tengah jalan pulak tue.. shiot sungguh.. habis sume stereng tk function.. gile ko.. dh la time tue hujan lebat okehhhh...

terpisat pisat aku dok tgh hujan tue.. nk tak nk, aku tahan la mamat nie mtk tlg tolak kete ke tepi.. ouh, dia naik moto.. nasib dia nk tolong..

skang aku sudah feel awie-era fazira dalam citer sembilu.. dlm hujan berdua duaan gitu.. tp nasib dtg one couple nie tolong tolak jgk.. kl nk harap mamat tadi sorang yg tolak, confirm putus urat kentot dia ibarat kate saiful apek..


so, the next day tue, towing ge IPD Kajang.. kete aku mmg tk blh gerak pasal radiator pecah sume kan... dh la en. apek towing tue dtg lambat.. dlm pukul 4.30 ptg gitu.. aku dh cuak dh coz kene report sblm pukul 6.00 ptg.. kl tak, sila naik court.. heiiihhh... mak tk kose nk turun naik court nie.. tp, kl turun naik mid valley ke, 200 kali pn mak relaa..
tgk!! kete mak willie okeh.. stakat mat mat rempit tue... hengat dorang bagus blh wilie angkat angkat tayar depan... skang ko boleh ddk ajer la kt tepi hiway tgk kete akak ko nie wille pulak.. haa... excuse me.. tepi sket.. kete ai nk willie!!!

yer, ini muke pesalah.. YA.. SAYA SALAH INCIK.. mak gie balai feeling feeling hartis gitu pakai tudung tok ti.. bukan aper, time en apek towing tepon kate kt bawah, mak busuk air liur lagi dari pagi tk mandi.. cuti kan.. ai malas la nk mandi..

cuci muke, gosok gigi, ikat rambut elok elok, pakai bedak.. kan mcm dh mandi tue.. hahahaha.. adik adik, sila jgn ikot peel acik ko nie.. alah!! bukan slalu pun... kad dang.. kad dang.. jarrang.. jarrang.. sebat ajer ape yg ade.. tudung lain suke komok komok kene gosok..

so, nk jadikan cerita, habis report sume, aku dpt surat cinta... WOOHOOOOO!!! MY 1ST SURAT SAMAN OKAY... nie kl pakcik sarjan tgk aku mcm syiok ajer dpt surat saman nie, confirm sebulan, 10 kali dia saman aku.. tgk cop merah.. MENYEBABKAN KEMALANGAN..

KENE SAMAN YER.. LAST DATE SAYA BAGI 18 FEBRUARI TAHUN DEPAN.. KALO NAK MURAH, DATANG JUMPER SAYA..

baik sarjan... nnt nk bayar nnt ai calling calling you yer.. eh jan, instalment bulan bulan tk boleh eh???

auw!!!

ok la.. korang bawak kete hati hati la eh.. pandu cermat jiwa selamat..

chiow!!

Tiada ulasan: