Rabu, 16 Disember 2009

B.A.G.U.S E.N. S.O.M.I

aku nie jenis bini multi-task..

jadi tukang masak pn boleh, tukang urut pn boleh, tukang basuh baju pn boleh, tukang lipat kain pn boleh..

serba serbi la boleh...

tp pg nie, aku dpt satu lagi dari herman.. ha'ah.. laki aku mmg geliga pala otak dia.. memanggggggg geliga gileeeeee...

tgk bawah.. sniff.. sniff.. **kuar asap.. kuar asap..**



aku jadi tempat sidai baju dia.. ha'ah.. bijak.. bijak.. suke suki dia nk sangkot kt pala aku baju dia.. nk ai carik-carik baju u jadi 48 ribu keping bang????

sok sok, aku humban aje tpt gantung baju/ tola tue ke bawah.. biar ganti aku berdiri tegak kt situ dgn senapang gajah..

meh tgk, brani ke dak dia sangkot lagik baju dia kt pala aku.... jgn main main ngan anak pak ajak nie..

ouhhhh... ape ko pikir aku biarkan aje dia begitu.. ouhhh tidak...

sayang, sila terima habuan!! hahahahahahah...



masak aku masakkkkkkkk kalo pakcik nie bace N3 nie kang..

dh tue.. aku nk gie tawakkal jap.. nk gie bina dialog kot kot malam kang pakcik nie sentap pulak..

chiow!

Tiada ulasan: