Selasa, 8 Disember 2009

Senarai Untuk Dipangkah Di Tahun 2010

wow bebeh!! new year is approaching!! tingai lagi brapa minggu jer..

dh siap list azam berazam korang??? blm?? tk hape.. jom bebeh tgk list aku.. mane tau korang dpt ilham.. :)

things tat i look 4ward for 2010..

** baby.. nie azam berazam aku sejak dari hari pertama aku nikah.. so far, tadak tanda.. tk hape.. blh cube dgn lebeh dasat lagik.. AYANG DH MINUM DAH... PATAH LAGI...

**aku nk blaja kurengkan baran sket.. kl skang time marah aku rase nk bunuh bunuh ajer org tue, tp next year mebi aku rase nk patah patahkan aje tulang belikat dia.. heheh.. tk serius, aku nk blaja cool down sket.. kurangkan baran.. org kate dgn amik air semayang dpt mengurangkan kemarahan kite.. kl gitu, konfirm 24 jam aku dlm jamban amik air semayang jer..

**aku nk mengecik kan lagi saiz lengan, meruncingkan lagi dagu, ouh, tidak dilupe lilitan pinggang dan keleperan perut.. balik nie gak aku loncat tali skipping.. org rumah bawah!! get ready utk merasakan gegaran.. dum dum dum.. muwahahahahahahahah

**nk ngabis kan utang piutang aku walaupun aku tau ibarat mission imposible.. melainkan ader orang gile yang kaya campak duit sejuta depan umah aku.. wohhooo!!! makcik kayo!! makcik kayo!!!

**nk simpan duit banyak banyak nnt boleh soping banyak banyak.. eh.. eh.. ape azam sebegini rupe??

**nk simpan rambut panjang.. stakat nie rambut aku dh paras2 ketiak.. skali pandang kl ko tk tgk btol2, korang kate bulu ketiak aku sejambak kt bawah nun.. huh!! ketiak mak zon bebas bulu okehhhh... tk caye, meh check..

**nk memenuhkan rumah aku dgn segala mcm menda like sofa, tivi flat screen, side table, coffe table, painting cun2, console table, set hifi, meja makan, meja pingpong.. en suami, sila bawak teksi malam nie yer.. bini ko dh meroyang nk mcm mcm..

**nk pindah gie keje kt putrajaya... mak tensi nokkk duit byk habis kt tooooooooollllllllll... uwaaaaaaa!!!!!

itu saje la wishlist saya utk tahun 2010.. semog tercapai..

chiow bebeh!

Tiada ulasan: