Khamis, 17 Disember 2009

Tarok Tak Tarok, Same Jugak



ini adalah home made salsa.. makan dgn cheese chacos... mantop!!

sepatutnya ader daun ketumbar tapi aku tk tarok sbb nyer herman tak suke daun yang ader bau bau nie termasuk la daun sup daun bawang bagai..

hallo.. rokok tue boleh pulak dihidu dihisap.. nie daun ketumbar boleh makan.. lain la aku tadah daun pokok semalu ke.. harus jgk belobang lobang jugak anak tokak dio nnt..



last last aku yg tarah menda nie sorang sorang.. sib baik tekak aku tadak pantang larang tp jenis yg pantang nampak..

aku hengat tak taruk daun ketumbar dia makan... rupe nyer, tk makan pon..

harus kah aku kecil hati??

lantak la.. janji aku ader brg makan nk kunyah2 time boring.. time tgk tivi la paling best layan.. kunyah teruussss smp habisss..

u?? cecah ajer la rokok salem you dalam air nescafe o yang ai buat tue..

sggh menyampah..

chiow!

Tiada ulasan: