Selasa, 8 Disember 2009

dun cha momma told u not to play wit ur food???

yer adik adik.. hari nie akak nk kasik tau, tk baik membazir barang makan.. tuhan marah membazir.. after all, membazir itew amalan setannn yer..

do not try tis at home or anywhere.. nie nasib laki aku tadak.. kl dak, confirm kulit kulit telur masuk mulut akak yang luas bak molot angelina jolie nie.. auw statement!!!

hari tue, aku kene tggl ngan herman.. dia gie melapah daging korban.. dia tatau tue, bini dia pn terkorban same dpn tivi.. redho ajer la makcik terkedip kedip telentang depan tivi mati kutu tatau nk bikin ape..

nk masak beria-ia mak malas.. kang kl aku terbuat nasik beriani kang, siap kambing golek ngan acar timun kang, sape nk mentekedarah?? eyceh.. cakap mcm pandai ajer masak nasik beriani.. masak kari pn lintang pukang.. eh, tipu gile.. aku mane tau masak kariiiiiiii!!!!

so, masuk dapur tgk menda apeeeeeeee yg paling ringkas dn padat.. sekali masak blh kenyang smp petang sementara nk nunggu herman balik pastu blh merengek2 ajak dinner kt luar ajer..

ouh.. aku skip bekfes eh.. kan aku dh kate aku malas masak..

last2..



mane aku dpt ntah ilham canggih nie ntah.. aku pecah telur 2 bijik, amik daging berger, potong salary sket ngan tabur cheese..




moh makan.. sampai tengah jalan, muak la pulak.. sudah nyer aku kutip daging berger tue jer.. nie la.. kl herman tau nie, mampus dia tk bagi beli telur sebulan..

elleh.. nnt dia jugak yang kempunan leleh leleh air liur nk telur goreng kicap nnt.. huh!

kesimpulan adalah tidak sedap.. last2 aku masak gak nasik, goreng telur cucur kicap sket ngan ikan masin.. haih.. so, adik adik... jgn tiru akak ko nie.. tk de pekdah nyer.. lg ko kene blasah ngan mak ko lagi ader..


chiow!

Tiada ulasan: