Selasa, 1 Disember 2009

Biarkan Aku Aman Boleee Bang???

eh.. NUR KASIH dh habis kan... meh aku sambung dgn NUR RAZILA.. bolee???

hurm.. hari jumaat nk tgk citer aper nieeee??? semenjak dua menjak ader nur kasih nie, mmg la hari jumaat aku sila panggung awl2 dpn tivi tgg nk tgk nur kasih.. cop tivi..

kl lambat, blh jadi perang mulut perang remote ngan herman.. jgn main-main..

hr tue yg last episod tue pn, nyaris tk perang.. boleh dia ajak aku balik umah kakak dia dkt puchong.. time tue dh pukul 8.00 okeh.. nur kasih setat pukul 9 kan?? kan??

kiteorg dari shah alam.. naik dua kereta.. myvi jalan, satria pn jalan.. aku dh tarik muke dh..

dia mati2 nk balik puchong kejap2 tue jgk, aku mati2 nk balik lepas nur kasih..

so, skang sape yg nk mati?? menyampah taw.. aku la kene mengalah.. aku kan isteri.. buwek!!

sebelum muncong angelina jolie aku keluar, dia awal2 dh suruh kakak dia standby bukak tv3 siap2..

mmg aku smp, lagik 5 minit nk setat nur kasih.. pewuhhh...

tp kl dh name nyer herman hardynata ahmad, mmg la jenis dengki khianat..

nie time tgk dua episod yg terakhir.. dia mmg tk blh tgk aku dlm keadaan aman damai..

dia lg suke tgk bini dia gile dari waras.. ade motif ke dia nie eh??? (-_-")

sarah nie sape??

sarah nie adik nur kasih tue la..

kenapa dia jahat sgt??

sebab dia jeles tgk kakak dia happy.. pastu dia dengki sbb alia kawin ngan aidil tue..

aidil tue sape?? **muke aku dh nk tukar warna ijau lumut dh.. byk noo tanyer nyer**

aidil tue abang adam tue la.. dh la.. dia la.. saya nk tgk nie.. syohh!!!

eh! awak tk pernah pn buat mcm tue dkt saya **refering to scene alia cium tangan aidil masa aidil nk gie kerja**

allllaaaahhhh dia nie.. diam la Boooooo!!! **eh bang, yang kite peluk cium sakan dpn pintu everi time u nk gie keje tue menda???**

adam tue kenapa dkat india..

DIAM LAAAAAAA..... issshhhhhhh...

ala.. tk kan la emigrasen malaysia tk de list name sape2 yg terkorban.. **refering to scene nur kasih tepon kedutaan mesia dkt india asking bout adam**

diam.. kl awak bersuara lagik, siap eh.. **jin dlm badan dh kuar.. aku setenby cubit yg semut api tue kt blakang badan dia.. berbunyik, siap.. aku tinggal pulas ajer.. eh, kire kategori derhaka ke aku??**

.................................... ** tp asal aku rase peha aku pedih2 ajer =(**

rupe rupe nyer, tgn dia lagik ligat!! selamba dia pegi cabot bulu peha aku!! woi woi woi!!! meh sini aku cabot pulak bulu kaki ko!!!

penat penat aku jaga bulu peha agar sentiasa halus dan mulus.. ape dia ingat aku pakai cecair mandian baby johnson and johnson tue sajer2??? suke suke nk cabot.. woooohhhhhhh!!!

btol tk aku cakap dia mmg tk blh biar aku aman??

chiow..

1 ulasan:

cik_ah82 berkata...

hahaa..
saket ati kan kak yong kalo kita tgh syok layan cite favvie kita si laki lak dok sebuk menanya..soh tgk tak mau!geram ja nk menjawab..haha