Isnin, 14 Disember 2009

Yang Hilang.. :(

saya sangat serius sehingga kene mengekspresikan perasaan menggunakan font berwarna merah.. **ape kaitan ntah!**

pernah tak anda rase kehilangan tapi tatau aper yg hilang?? nk kate tercicir, ader jer semua elok terlekat.. menten lagik youuuu!!

mcm kehidupan saya berlobang lobang tp tatau mane dtg.. haihhh... ape nie.. ape nie.. tk suke rase mcm nie..

buat ape juga tidak bersemangat.. termasuk semasa soping tiada bernafsu.. hasben musti bergumbira kerana dapat jimat duit sehingga 70%..

baran saya juga makin teruk.. arghhhh!!! pantang salah, mst signal penumbuk yg keluar..

semalam sebijik pinggan pecah, pemegang tingkap patah, tapis teh ranap..

nasib en suami dalam keadaan selamat dan sehat sejahtera.. ntah aper aper tgh basuh pinggan sorang sorang kt dapur tiba tiba emo... gile hape?? nasib tak patah patahkan pili paip jadi 48 pieces..

jika tidak, harus jugak jari jemari saya kene support ngan batang eskem pagi nie dek kene ganyang ngan en suami.. rete kerajaan gie patah patahkan.. berani???

ai tk berani la sayang.. kensel niat.. ngeee..

saya rase sudah tiba saya mengejas kehidupan saya ke arah yang lebih tulus dan kudus.. **terasa suci pula menggunakan ayat tulus dan kudus.. auwwwww..**

dan saya tau ape yang saya kene buat..

ok la.. mau end.. tiba tiba ajer otak kusut tadak sebab.. aih.. jgn jgn ini simptom gila.. ouh, kl benar benar terjadi, jgn lupe datang melawat ai yer.. bawak skali buat stoberi, classic cheese cake dan air soya less sugar.. cos i loiiikkeeee!!!

simpang malaikat 44...

chiow!

1 ulasan:

MKBS Resources Sdn. Bhd berkata...

Ko ni ngandung tak yong..pembawakan