Selasa, 22 Disember 2009

Gile Buruk Yang Gile Sedappp...

sungguh irritating tajuk di atas bukan..



tk semenggah gile kan rupe dia.. name beliau adalah CHERRIE CHILLED CHEESE CAKE.. wwooohhhooooooo!!!! tp rase dia mantap nyahhhhh... mak dh rase dhhhh.. ouh.. hiraukan sarang spider yg senget benget tue.. time buat sarang, spider tue tgh mabok todi..

mak yang buat nie nookkk.. ok la.. separuh buat dgn bantuan kakak ipar dan en hubby.. kakak ipar bagi instruction, akak laki bini buat..

huiihhh... mmg leceh tp tk banyak songel punyer kek..

yang penting, tk payah bakar.. bagus.. sbb rumah mak TAK ADE OVEN... meh aku nk besor kan sket font dia.. biar terang bile laki ai baca nnt.. TAK ADE OVEN..

tambah2 aku nie fanatik cheese.. fuhhh.. mmg tk toleh la.. mengadap ajer la dgn rasa kagum terhadap kek ini.. waaaahhhhhhhhhhh



dari tepi.. WAHHH...



dari dalam.. WAAAHHHHHHHHHHHHHH...

marbeles uols.. marbeles...

jimat duit pasni tkyah beli cheese cake lagik dh..

time kasih pada en. somi kerana telah bersusah payah memaksa aku siang dn malam sehingga tiada kompromi agar belajar buat kek nie sehingga sanggup membeli barang dan membeli loyang baru sempena aku blaja buat kek..

aku igt nk bokak kedai kek kt putrajaya la..

berangan tidak sudah.. sudah!!!

chiow!

Tiada ulasan: