Khamis, 15 April 2010

AdaMaya



ha.. sbb citer nie la aku dok terkinja kinja nk balik cepat.. tepat jam 5.30 ptg, mst balik.. tk blh tgg tgg dah.. kl tak, gatal gatal kulit aku...

dn sbb citer nie jgk la, aku bawak keta mcm hape jer.. tekan jgn tk tekan..

shamsul yusoff, sila pandang pandang jgk kt akak ko nie kot kot mane tau lepas nie ko nk buat evolusi KL Drift 3 plk ke.. akak stakat nie jadual tahun dpn free lagik.. contact ai yer..

sbb citer nie jgk la aku beli telor tp tk beli garam.. telupe nk amik baju herman dkt dobi, sanggup panjat tangga sbb lif tembel.. sume nk cepat punyer pasal.. takot citer dh setat wooooo..

dn sbb citer nie jgk la aku sengih sorang sorang sbb tingat time aku ngan herman cinta cintun dl.. kiteorg pn, bukan terus fall in love.. aku dl menyampah sgt dkt herman.. sengal!

aih tk sabar sabat plk rase nyer nk balik ptg karang.. yehaaaaaa

chow bebeh!




3 ulasan:

nornazliana berkata...

ishh ada gakk yerr owng layan cerita nie huhuu memng best ar...cayok2 akak heheh tiap2 isnin-khamis..harus gerakk balikk umah cepat k..

KasihKuAlRayyan berkata...

nornazliana : best kan.. awak ikot jgk ke cite nie?? akak 5.30ptg je dh mengigil gigil nk balik.. pukul 5.00ptg dh pack barang dh.. ahahaha.. kl terlepas, mst tgk dkt tv3.com.. comitted btol..

ita cutevirus berkata...

yong.. wahhh... da addicted tol la ko ni.. aku bukak gak.. tp, terpaksa tgk² cenggitu je.. sebabnyer kol 6.30 tu time aku masak.. so, aku denga sore jela dari dapur..