Rabu, 14 April 2010

Dear Kekanda

wahai kekanda,

dinda mmg saje saja menulis warkah ini.. sbb adinda tau kekanda baca adinda punyer blog..

bukan ape.. kl adinda menggunakan kaedah surat menyurat, nnt kekanda bilang adinda feeling feeling uji rashid sama hail amir...

pengsan dinda kene gelak.. bila guna blog, nampak seperti up-to-date sedikit.. bukan gitu kanda???

sebenar nya juga, adinda mau cerita satu cerita yang best.. dinda tak tahu la kanda suka atau tidak.. tp yang pasti dinda suke.. i like kata orang putih..

semalam tengah hari, selepas bersantap, adinda mau ke lif.. tp kanda tau saja lah kan.. perjalanan ke lif itu penuh panca roba.. ada org jual baju lah, kain lah, tudung lah..

haaaaa, kanda jgn buat buat tak tahu pula ya.. kanda kan pernah satu bangunan dgn dinda.. kan.. kan.. kan..

dinda.. dinda.. dinda bukan mau beli sgt.. tp dinda kesian tgk pedagang itu duduk tercongok tiada pembeli.. haih.. kasihan dia kanda..

dinda pergi la tengok tengok.. eh, cantik pulak yang ini.. kuis kuis dalam sikit, eh, yang nie pn cantik jugak..

tanpa sedar, adinda terembat terus sekali dua.. kanda marah kaaaaaa???

nnt ya tunggu kejap ya kanda.. dinda download gambar nya ya..

gulp!


ha.. ini lah barang nya.. jika kanda perasan, dinda mmg tiada tudung warna sebegini.. itu sebab dinda beli.. murah saja kanda.. RM38 untuk dua dua ini..

gulp!

kanda jgn marah ya.. nnt kanda cepat tue.. bila sudah tua, banyak juga uban nya.. kanda tu sudah la tidak suka jika uban dicabot.. dibiarkan saja tumbuh melata di atas kepala..

apa lah kanda nieeeee...

dinda harap kanda tak marah ya.. ini untuk kebaikan kita bersama jugak.. ya lah.. cobak kanda bayangkan jika dinda memakai baju biru tetapi tudungnya berwarna merah polka dot polka dot..

pasti orang kata dinda buta warna tidak tau berpesen.. nnt pasti orang bertanya..

BINI SIAPA ITU YANG BERPAKAIAN SEDEMIKIAN RUPA..

lihat.. lihat.. kanda juga terseret sama.. sian kanda..

sekarang kanda sudah tidak marah kannnnnnnnn..

baik la ya kanda.. dinda tgg kanda di rumah ya.. harap harap nya, kanda tidak la menghadiahkan dinda jelingan maut tujuh petala setiba nya kanda di rumah nnt ya..

dinda tunggu ya...

gulp!

6 ulasan:

ita cutevirus berkata...

wahhh... surat terbuka untuk kekanda tercenta...
aku pon nak buat cenggitu la... kihkihkih...

kanda herman.. adakah kekanda marah pada adinda razila??

kui kui kui... redha jela herman... da bini ko tu memang suke sopping...

MY HEART berkata...

hahhaha.. bagus la ko yong... aku pun nak wat arr surat camni kalo aku beli keta lagek sebijik ahaks...

Tanpa Nama berkata...

uih.... takpelah saya tak marah.... that's my wife.... cume nanti tetibe saya bawak balik moto sebijik kat rumah, harap awak tak tukar jadik kaler hijau leh eh? luuuuuuvvvvvvvvvv uuuuuuuuu.........

KasihKuAlRayyan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
KasihKuAlRayyan berkata...

boo, ouh noo.. moto sebijik.. gulp!! hahaha.. pls la sayang compare the price.. mine is RM3 for two and urs is like RM38,000 for one.. harus tukar jadi warna pelangi.. hahah

and i luv u 2 boo.. muah muah.. :)

whizatie berkata...

kelakar tul kw baca entry yong nih....hehehehhehee...mau taknyer yong, kw pun pantang ler kalu org ada menjual kat kantin tu..tak sah kalu tak beli kan....aduiiii rindu lak menara pkns nih...