Isnin, 5 April 2010

Sakit!!!

ai sakit gigi jer.. hehhe..

cabot wooooo... igt tampal tampal ajer ker?? dh tk lut dh pakai konsep tampal menampal nie..

meh ai stori kt u..

gigi geraham aku hari tue pecah.. gie tampal.. pastu yg tampal tue tertanggal.. ntah mcm mane ntah blh tertanggal.. heran akuuuu.. :)

and on top of tat, gigi aku yg same, pecah lagik.. so, pecah tue sudah menjadi besar.. bile semakin besar, semakin sakit la gigi tue..

perghhhh ai tell uuuu.. baik punyer dia bagi.. berdenyut denyut.. nk makan pn kene kunyah selow selow.. fuihh.. sopan mak!

ini hari tarak blh tahan.. seteret ajer aku gie klinik bangsar dgn tarak GL nyer.. lantak la.. bayar pn bayar la janji dia cabot gigi aku.. janji tk sakit dh..

nie, gigi aku dh selamat ronggak.. 'hang kan dh tua.. patut la gigi hang rosak'.. bak kate bos aku.. molot dia kan tadak insuran.. harap perot jer buncit!!! **obies tarak kaitan.. hanya statement sakit hati aku**

nie aku dh setat rase bibir aku dh nie.. petanda tak baik woooooo... sakit pn dh setat rase.. lagikkkkkk la petanda tk baik.. mau berguling guling aku kt opis nie kang..

aku dh nekad, kl sakit sgt kang, aku mtk balik cepat jer kt bos.. dia suruh cuti pn, aku cuti jer.. fedulik hapeee!!!

ayoyoyoyo.. sakit makin kuat nehhhhhhhhh..

chiow!

1 ulasan:

ita cutevirus berkata...

wehh... ko cabut gigi tak dpt mc ke?? aku dapat.. time cabut gigi geraham jugek... so far gigi geraham aku da 2 biji ilang... huhuhuhuh...