Isnin, 12 April 2010

Semput Di Hari Sabtu..

sabtu lepas ai tell uuuuuuu.. mmg la satu hari dok bergerak ke sini ke mari.. tobat aku..

pagi, sbg isteri mithali, aku memasak.. aicheeeehhhh..



satu untuk bekfes, satu untuk bawak gie izaura pnye besday and kenduri kazen aku.. dua-dua naik sekali..

lepas bakar cup cakes, bakar roti plk.. pastu balik bakar cup cakes balik..

sudah nyer, tongkang pecah dapur aku.. :)

petang aku gie izaura punyer besday..

sggh gerammmm.. dh pandai muncung muncung mulut..


izaura wit tok antie (SIL) yang vogie the vass.. izaura looked sooo menggeramkan dgn outfit dia, dgn crown dia.. pastu pwincess terus tumbang tk sedar diri.. penat muncung muncung mulut.. hahahah..

malam gie kenduri plk dkt jalan Klang Lame sepupu aku buat kenduri masuk rumah.. gambar tak ader sbb aku bizi eksesais mulut..

kari ayam, ayam goreng, ikan goreng, sambal tempoyak, sambal belacan, bubur pulut itam.. perggghhhhhhh..

bizi kan aku????

chiow!

2 ulasan:

ita cutevirus berkata...

memang serius bz mulut ko ari tu kan?

babyluv_ayang berkata...

sungguh menyelerakan itu breakfast...heheheheh...penuh ngan cheese yek....