Selasa, 6 April 2010

Ke Private Jgk Aku..

okeh.. semalam aku gie cabot gigi dkt klinik bangsar kan.. tp astagarafirullah hal azim.. lepas jer bius habis, dia punyer sakit, kawww punyerrrr....

elok plk tue, klinik tk bagi ubat.. herman kate aku yg tk tgg ubat tue.. tp dlm klinik lepas cabot tue, doc tk kate pn amik ubat ke ape ker.. time slip pn, aku gie mtk sendiri kt doc..

eh, aku ke yg salah tk tau kene amik ubat eh???

smlm stay opis pn smp pkl 12 tghari jer.. pastu aku mtk kt bos cuti.. bkn ape, aku dh la stress sakit gigi, kang kl dibuat nyer ader yg carik pasal kang, mau makan pelempang aku..

sblm ape ape, baik aku chow!

tp, sggh la azab semalam smp la ke pagi nie.. tdo pn terbangun bangun sbb sakit.. aku tido pn, dagu aku sendal dkt kepala herman.. asal kepala dia kalih jer, aku tarik balik.. asal kalih jer, aku tarik balik..

hahahha.. sian kepala dia jg mangsa aku.. tp serius tk blh blah sakit dia..

so, pg pg nie, aku ajak herman gie carik gak klinik.. tk de dentist, klinik besa pn jadik la janji aku dpt pain killer..

info, nie bukab 1st time aku cabot gigi eh.. nie 2nd time aku cabot gigi geraham tp tis time is really hurt..

beze dia, 1st time dkt private = RM350 and 2nd time dkt gomen = RM2.. hahhaa gile beze kan..

kl gie private besa la dia belai ko dgn selembut sutera ajer.. nurse kiri kanan stendby pegang tgn ko segala.. tanya pn smp 400 kali u dh ready ke belom kite nk cabot nie?? kl nerves melampau, doc mmg tk cabot till u say u are ready.. canggih kan layanan..

kt gomen, hamik kooooo.. smlm doc tue, siap kepit kepala aku dkt pinggang dia lagik sbb gigi susah kuar.. selamba kodok btollll...

aku redho ajer la.. sakit punyer pasal ko kepit la pala aku mcm mane pn.. sumpah tk marah!

so, pg tadi, aku gie dentist putrajaya nie.. fuhhhhh.. doa doa fuh kiri fuh kanan jgk la aku jgn smp melampau melangut dia charge aku.. aku mmg standby RM100 dh.. consultation lagik, ubat lagik.. kl over RM100, kt situ jgk aku meraung mtk diskaun.. :)



RM45.. fuhhh tadah tangan tanda kesyukurannnnn... doc dia pn baik ajer.. sweet ajer..

dia cakap tulang dkt area gigi aku tue trauma sbb semalam gigi susah kuar.. aih??? tulang pn boleh trauma ker???

'trauma yg melanda, menikam nikam jiwa, selemah ku lemah daku berserah'... ~igt tk lagu elit nie??~

so, doc suruh aku on soft diet for a week..



haaa... nie bekal utk seminggu.. bubur nasik.. lemau la aku makan bubur minggu nieeee...

ok la.. nk kuar jap gie beli hand mixer..

chiow!

Tiada ulasan: