Sabtu, 22 November 2008

Aku Wanita... (bukan gurl lagi ek..)

aku suke lagu yg satu nie.. and of cos by dato siti nurhaliza.. brovo!!!


AKU WANITA


aku wanita punya hati nurani

yang tak dapat dibohongi

pabila cinta tlah membutakan mata

dan membuat tuli telinga


apakah salah jika aku menyinta

apakah salah jika engkau ternyata

pilihan hati, belahan jiwaku ini


cintaku ini anugerah terindah

dari yang maha kuasa

cintaku padamu tak pernah berubah

meskipun kita berbeza


apakah salah jika aku menyinta

apakah salah jika engkau ternyata

pilihan hati belahan jiwaku ini


aku wanita aku kaum hawa

yang memang rapuh hati nya

aku wanita aku punya cinta

selayak nya manusia


apakah salah jika aku menyinta

apakah salah jika engkau ternyata

pilihan hati belahan jiwaku ini


ku wanita.... yang hanya perlukan kau fahami


aku wanita aku kaum hawa

yang memang rapuh hati nya

aku wanita aku punya cinta

selayak nya manusia


apakah salah jika aku menyinta

apakah salah jika engkau ternyata

pilihan hati belahan jiwaku ini..


ku wanita.....


Pilihan Hati... Belahan Jiwa Ku Ini... Ouch!!!

1 ulasan:

jesnita_ns berkata...

lor..sape yg kata ko tu gurl lg yong..ko kena cop kt dahi kot..bgtau yg ko tu wanita..muahahhaa..