Ahad, 16 November 2008

Ceritera Sabtu..

Kus semangat.. hari sabtu hubby balik dgn imej baru.. almost botak chin!!! gunting yg no. 1 tue.. adoi la.. sayang punyer pasal, henseeemmmmmm... suppose dia tk balik.. just aku jer yg gie jmp dia kt sane... suddenly kate nk balik pulak.. kelas hbs awal.. at 12 noon.. aku dh la tk masak.. sbb plan nk kuar ngan dia.. bile ditanye, nk mkn kt umah kate nyer.. aper lagi.. aku pun setat la silat silambam aku.. bukak peti ais, ader ayam.. so igt nk msk ayam masak merah.. bile time nk cuci jer, sudah ader bau la.. cek punyer cek, kompom tk elok.. zasss.. tong sampah tempat mu!!! bukak balik peti ais, ader ikan.. so, aku gambel jer.. aku amik dua potong (itew jer pn yg ado.. heheh) satu aku msk sambal, satu aku goreng garing.. hubby aku nie jenis payah nk makan ikan.. msk jer la.. tk nak makan karang, aku nangeh la tepi meja mkn.. aper susah.. so, aku dgn skill yg penoh di dada, smbil goreng sambal, sambil goreng ikan.. sml tumis bawang, sambil potong sayur.. smbil panas minyak, smbil kocak telur.. nk cpt punyer pasal coz hubby dh otw.. hasil nyer.. ikan masak sambal, ikan goreng, telur dadar n sayur campur..

nasib baik senah, dia makan ikan yg aku msak tue.. dia mkn ikan goreng.. ikan sambal tk amik coz dorang dh diadvise jgn amik benda pedas2 utk pegi modul tentera nie.. tk pasal2 ms nk angkat senapan nnt, tercirit... haru beb.. dh setel sume, aku anto dia balik gie intan.. dorang kne berkumpul dlm intan at 6 utk amik tiket ketapi ke johor..so, skang hubby aku kt johor la nie.. utk modul tentera.. naik train at 9.20 pm.. smp sane at 5.40 am.. Ya Allah.. Kau peliharalah keselamatan suami aku.. Amin Ya Rabbal Alamin...

so, sabtu ahad aku spend time dkt umah SIL aku dkt puchong.. main2 ngan anak buah.. sunyi pulak rase hubby tk ado.. meleleh air mate aku mlm td.. tk ketingalan jgk air idung.. huhuhuhu.. yang....

ouh abang botak... pakai kepiah nk kaber kepala beb.. kate nyer mcm org warak.. tk pe yang.. tk salah berangan2...

daniel.. tgh mkn beskot jacob.. meleleh2 air liur.. eeeyeeek adik nie... tk macho la..

korang dgr dorang nyanyi lagu BARNEY.. ak.. ak.. ak.. ak.. aku pn konpius mcm mane lg asal dia sbnr nyer..


nie cookies yang adik aku decorate masa cadbury fair dkt sunway lagoon.. compang camping jer rupe nyer.. tk berseni langsung.. ches!!

Tiada ulasan: