Isnin, 3 November 2008

Argh.. tensi.. tensi...

ouh.. nie rupe nyer rase melanguk tk ade keje.. BOSAN!!! aduh aih... tersekso batin den.. mcm mengira jam.. 9 jam kt opis dh mcm 24 jam dh.. masyaallah.. lame nyer..

dulu ngan bos lame, rase mcm tk cukup lantai aku berjalan.. siap berangan nk pki kasot roda lagi bagi mempermudahkan dan mempercepatkan lagi pergerakkan.. skang nie, kl nk dibandingkan kura2 ngan aku, champion lagi kura2 tue..

mcam2 dh aku buat nie.. smp blh create blog lagik.. betapa lapang nyer masa aku.. herm.. beza.. beza.. dulu mcm nk gile sbb byk keje.. skang bagai nak gile sbb tk ado keje.. kang aku bawak tilam bantal dtg opis kang... tk pun aku bawak periuk belanga dtg opis.. blh masak dinner kt opis jer.. tp kang, over la pulok...

perot pulak rase tk sedap nie.. bergurau senda dgn aku.. ubat pulak tggl kt umah.. lubang idung pun mcm dh kuar angin2 panas.. nie kes nk kene seseme la nie.. nie mst jangkit dari herman la nie.. ches.. aku beli ubat utk dia, last2 aku balik yg sakit.. tk per.. tue name nyer sehati sejiwa...

alamak!! asal tetiba aku dgr lagu klasik nie??? nie mst keje Kak Mek nie.. cepat la pukul 5.30 ptg.. sblm ntah aper2 lagi aku dgr lepas nie..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woi...dah ada blog....link ler k.fara, babe...exchange link,cpt...http://ourluvs.blogspot.com/

Razila berkata...

alamak kak fara.. mcm mane nk link??? hahahah... mcm tk reti jer.. sbb baru smlm jd blogger nie.. hahahaha.. naif lagik..

mamaputeri berkata...

yong..dh ade blog tuh...amboi amboi amboi..aku nyer blog http://tintamama.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

awak kena rajin explore, cik kak oiii....masuk tang customize 2 then cari ler link blog...tak silap k.fara....alah, explore ajer time takder keja 2...cpt buat homework!!!!