Selasa, 11 November 2008

Ops.. lupe..

"betol ke kakyong citer nie??? betol ker??? biar betol".. adoi la... jenuh aku nk berdialog ngan bapak aku.. dia tk puas hati nape citer inggeris tp theme songs dia lagu hindustan.. lagu chaiya2 yang shah ruk khan nyanyi atas ketapi tue.. nie kes tamau tgk citer hindu ler tue.. smp la dtg adik aku kate lagu jer hindustan tp citer inggeris.. baru dia sonyap.. hehehhe...

haiyoooo... aku baru sedor yg majlis nikah kawin aku tk setel lg sebenar nyer.. yg setel is majlis nikah jer... kenduri nyer blom lagi.. means aku ader lebey kurang 2 bulan jer nk setelkan menda2 yg berkaitan.. adoh.. so, yg setel setakat nie org nk setup pelamin.. tue pun aku kne cari design n bagi pd dia... aku nk yg simple yet stunning.. tk mau yg berat2.. serabut pala otak aku.. kl dpt yg mcm time nikah tue, better... so far, dh dpt satu design but aku still keep looking kot ader design yg lg vass!!!

mak andam pun tk booking lagi.. esok baru nk finalise ngan kak anne tue.. aku rase aku tamau la tukor2 baju.. lecey la.. but it depend.. tgk keadaan.. so far, mmg aku tamau.. kad pun blm tempah.. bapak aku dh bising2 dh nk kad.. kate nyer nk balik kg nk edar kt org kg.. herm.. mcm mane nk tempah.. peta pun aku tk lukih lagi.. aku igt nk kiben jer plan member aku hari tue.. rumah dia tk jauh dari umah aku.. just tukar lokasi rumah pengantin jer.. yg lain aku tiwu.. heheheh.. hantaran pun tk buat.. nk diikutkan ms tunang hari tue, aku setat buat brg hantaran bout 3 mths b4 bertunang.. nie brg hantaran nk bg hubby maintain lg dlm beg pastik jusco tue.. pening pala aku pening..

kemah ngan lagu2 abah dh tempah.. tgl nk tau brape RM nyer.. abah kate dlm RM1000>.. muffin pun dlm RM1000> jgk.. herm.. mane nk cekau nie?? insyaallah rejeki ado.. herm.. aper lg yg aku tertinggal ek?? ouwh.. brg makan abah kate dh setel.. aku dgr siap ader ayam golek lagi.. instead of ayam goreng, abah buat ayam golek.. aku tk kesah la... janji masa tue nnt aku nk sekor tegolek dpn aku kt meja perantin.. aku nk jgk.. nk jugak!!! kl dpt udang yg main panjat2 tue pun okey gak kan.. blh aku ajak dorang main panjat2 masok mulut aku.. pas2 dpt pulok buah tembikai yg dorang buat jd bulat2 tue.. pergh... tangkap leleh dude...

so, tgg jer la 25 januari 2009 nnt.. hubby kate time tue dia blh kuar tp kne msk intan balik b4 12 midnite.. dh mcm sinderela pulok dh.. kl tk kete ijau dia tue tukor jd katak ijau.. uwahahahaha.. so, pas nie kne setat balik buat preparation.. i begin wit mak andam esok.. pening pala pening..

so, aku chow dulu.. air nestom aku pn dh kembang.. nmpk mcm sudah tidak enak utk dinikmati.. aku nk tukor buat air melo o pulak... minum panas2.. perh.. nyaman...

1 ulasan:

jesnita_ns berkata...

yong aku pn nk gak ayam tergolek tu tau...nyum..nyum..nyaman sungguh