Isnin, 10 November 2008

SEBAL...

aisey.. alahmak kasim.. asal aku rase mcm nk demam nie.. siang td sehat walafiat jer aku.. nie dh ader 3 rase dh nie.. rase panas, rase pening, rase nk montah.. ha.. dun get the wrong idea ek bile aku kate aku nk montah.. tk de makne nyer.. aku rase aku slh ramuan ms mkn nie.. td aku ratah ayam ngan scramble egg.. eik.. bile kenang balik confirm rase nk montah.. buwek!!! konun nk diet.. mlm tk makan nasik.. hamik aku!!!

esok aku cadang nk msk opis lambat sket.. nk gie jais amik surat nikah hubby ngan buat kad kawin.. hari tue tk blh amik coz tk ado surat wakil dari hubby kate aku blh amikkan surat nikah dia.. nie la dia bl maklumat tk telus.. hari tue aku tanye, blh ajer kate nyer.. piiiiraaahhh...

herm.. hari nie melimpah ruah pulak rase rindu aku kt hubby.. aku igt aku sorang jer yg gatal meroyan gitu.. rupe nyer hubby pn same jgk.. heheheh.. setendet la tue... org bau kawin.. bkn la slalu tk rindu.. its just hari nie xtra windu.. huhuuhu.. gelabah aku nie!!!! boo.. mish u badly..

ok la.. aku chow dulu.. nk join mak aku mkn limau sunkis.. nmpk nyaman.. tk blh aku biorkan mak aku enjoy sorang2.. harus diterjah..

chiow!!!

Tiada ulasan: