Ahad, 9 November 2008

Oh Sabtu..

esok isnin... alahmak.. maleh nyer nk gie keje.. idok le teman.. tk pueh rase nyer sabtu ngan ahad aku nikmati.. ches...

cerita hari sabtu, aku bukak gelanggan silat kt umah.. gile byk keje nk buat.. pagi basuh baju keje.. pastu msk lunch.. ptg hubby balik bwk hadiah utk bini dia nie.. baju masyham yg nk dibasuh ngan gosok.. mlm, tk msk.. kebetulan hubby kate nk makan kt luar.. syukurrrr... so sefamily kami mkn kt RESTORAN RAMAI dkt kelang.. sedap siot.. tat was my 2nd time mkn kt situ and never failed me... nyaman.. hubby pun aku tgk blasah dgn enjoy nyer food tue sume.. burp.. tengkiu hubby.. balik mkn singgah kedai kek beli kek utk mak aku.. dia baru teringat yg besday dia (which is 2 weeks ago..) hari tue tk ado kek.. haru.. haru... so, tk menghampakan dia, kitorg gie beli kek.. berparti la kami anak beranak mlm smlm..


nie la kek nyer.. simple jer.. nyaman jgk rase dia.. choc sponge cake.. ringan jer kek dia.. tk muak.. td lps dinner td pun, aku sempat sebat sepotong...


muke terbaru hubby yang bapak aku dakwa semakin 'lengit'.. lengit tue bahase perak yg maksud nyer gelap/ hitam.. aku pun baru smlm tau daaa....


bkn nasib kek yg aku nk highlite kt sini.. sila beri perhatian pd 3 botol yg ader dlm gambar nie.. 2 botol tue air soya n yg aku tgh pulas totop dia tue, air cincau.. dkt botol tue ader statement kata seperti air soya/ cincau sebenar.. MMG BETOL.. sedap siot.. mcm yg kite buat sendiri kt umah.. tp kl korang nengok botol dia, mmg la tk berkenan.. kemek2... tk cantik betol botol dia.. tp rase dia, nyaman...

so, aku dh maleh nk menaip.. mate dh ngantok da.. chiow...

Tiada ulasan: