Ahad, 16 November 2008

Knape??? Knape?? Knape????

Knape?? Knape?? Knape?? Ape salah aku pd ko ha??? slame nie aku layan ko baik punyer.. kl dr pg ko bekerja, aku biau kn ko rest smp ke mlm.. bsk baru ko keje blk.. nie yg ko balas??? tk bleh jadi nie..

Woi mesin basuh!!! asal ko tk nak spin ha?? susah la nk kering kain jemuran aku.. ko tau tak aku tk suke perah kain?? tau tak?? tau tak??? sakit tau tangan perah kain nie.. nk kene campak kat longkang??? aper masalah ko ha?? nak air, dh kasik.. nak letrik pun dh kasik.. tk kenang budi langsung.. nk kene replace ngan mesin baru?? nak?? nak?? nak??? nie, mcm mane aku nk buat nie?? sape nk perah baju2 aku nie.. korang yg tengah bace N3 nie nk tk tlg perahkan kain utk aku.. tulun la.. pls... pls.. pls... korang agak2, kl aku biau gitu, mak aku nk tk tlg perahkan??? hahahaha.. hampeh sggh anak mu ini emak..

3 ulasan:

ARWEEN berkata...

hahahaha
igtkan ape td
saspen sungguh tao

fara mustapha berkata...

bawakler relax, yong....ataupun beli ajer yg baru...eh, awak stay ngan family lagik yek......tapi bagus gak...sementara si herman takder ni ada gak ler family kan...psst, yong....tak gersang ker...heheheheheh...jgn marah, nanti kena jual...hahahah...

KasihKuAlRayyan berkata...

mane blh.. tau tak saket tangan memerah.. tension.. tension.. ha'ah.. tggl ngan family lagik.. tkot gak tgl sorang.. herman pn tk kasik ddk sowang2.. pst kak fara.. gersang?? ntah.. rilek jer.. tk la dok mengigit bucu katil.. menten... hahahahah